دکتر سید محمد جمالیان:

ملاقات های مردمی، فرصتی برای حل سریع‌تر مشکلات هم استانی‌ها می باشد

۱۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰ کد : ۶۷۱۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۱۱
ملاقات مردمی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با پرسنل و شهروندان برگزار شد.
ملاقات های مردمی، فرصتی برای حل سریع‌تر مشکلات هم استانی‌ها می باشد

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، در این دیدارها که به‌صورت جداگانه و رو در رو برگزار شد، هرکدام از ملاقات‌کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و رییس دانشگاه نیز در این دیدارها ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و رفع مشکلات آن‌ها را صادر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در حاشیه این ملاقات حضوری، گفت: برگزاری ملاقات های عمومی و مردمی فرصتی برای حل سریع‌تر مشکلات مردم  و پرسنل می باشد و مسئولین و مدیران استانی به خصوص مدیران حوزه سلامت باید در راستای کاهش مدت زمان پاسخگویی به مطالبات مردم در تلاش باشند تا موجبات رضایت حداکثری ارباب رجوع و پرسنل را به دست آورند.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: سعی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی این می باشد که ملاقات مردمی با ارباب رجوع به طور مرتب به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امر پاسخگویی برگزار شود و مسائل و مشلات مردم  و پرسنل از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد تا راهکار های لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجه کنندگان ارائه گردد.

وی تصریح کرد: دیدار مسئولین با مردم و نشستن پای صحبت آنان و شنیدن مشکلاتشان از نزدیک و همچنین ارائه راهکارهای لازم در جهت حل این مشکلات باعث اعتماد سازی مردم به مسئولین و تقویت روحیه همکاری و همدلی در جامعه می شود که مطمنا با ادامه این روند سطح رضایتمندی در میان شهروندان را افزایش خواهد داد.

دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی یکی از دستگاه های می باشد که به طور مستمر جلسات دیدارهای مردمی را در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان و همچنین توجه به کاهش مشکلات مردم و همکاران محترم را در اولویت قرار داده است.

کلید واژه ها: ملاقات مردمی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


( ۱ )

نظر شما :