رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

مدیریت صحیح هزینه های درمانی و استفاده صحیح از منابع با حفظ کیفیت در ارائه خدمات

۱۴ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۷ کد : ۶۷۸۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۱۳
مشکلات و چالشهای اورژانس پیش بیمارستان استان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بررسی شد.
مدیریت صحیح هزینه های درمانی و استفاده صحیح از منابع با حفظ کیفیت در ارائه خدمات

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، معاون توسعه دانشگاه، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان، مدیران شبکه های بهداشت و درمان شهرستانهای استان و جمعی دیگر از مسئولین دانشگاه مشکلات و چالش های اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این نشست تاکید کرد: مدیریت صحیح هزینه های درمانی موجب حفظ کیفیت در خدمات رسانی می شود و این مهم می تواند راه برون رفت از محدودیت های اقتصادی باشد و کوشا بودن در استفاده صحیح از تجهیزات پزشکی و تجویز منطقی دارو در این راه از اهمیت بالایی برخوردار است و مدیران دانشگاه می بایست تا این مهم را در برنامه های خود به کار گیرند.
وی ضمن تشکر از زحمات مجموعه مرکز اورژانس استان و اقدامات صورت گرفته در استان گفت: کار در حوزه بهداشت و درمان به صورت خدماتی می باشد و وظیفه ذاتی دانشگاه های علوم پزشکی ارایه خدمت به مردم و نیازمندان می باشد و هیچ خدمتی را در هیچ شرایطی نمی توانیم کنسل نماییم بلکه می بایست مدیریت ها را ارتقاء و هدفمند تر نماییم.
دکتر سید محمد جمالیان ضمن تاکید بر ضرورت بررسی و رفع مشکلات اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: اورژانس پیش بیمارستانی به عنوان نوک پیکان ارائه خدمات درمانی به مردم می باشد و به طور مستقیم و در اولین لحظاتی که مردم دست نیاز به سوی ما دراز می نمایند با بیماران و همراهان بیماران در تماس هستند، بنابراین داشتن تخصص و تجربه لازم در کنار اخلاق حرفه ای پزشکی و اخلاق مداری از مهمترین ویژگی هایی می باشد که می بایست داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه رضایت مندی پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، افزود: پیگیر مطالبات پرسنل هستیم و درصدد آن می باشیم که همچون سایر پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان، مشکلات موجود را برطرف نماییم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: پرسنل سرمایه اصلی دانشگاه می باشند و می بایست با برنامه ریزی صحیح و مدیریت هوشمندانه طوری اقدام نماییم که در این شرایط خاص تغییری در دریافتی پرسنل ایجاد نگردد و هدف ما این می باشد که هر ماه یک واریزی کارانه برای پرسنل را داشته باشیم و این اختلاف را نیز به حداقل برسانیم.
وی تصریح کرد: در مدیریت هماهنگ می بایست ارتباطات مدیران با یکدیگر بیشتر و در راستای ارتقاء اهداف کلان حوزه سلامت در استان باشد و استفاده از خرد جمعی مدیران حوزه های مختلف دانشگاه می تواند باعث افزایش رضایتمندی عمومی و ارائه خدمات مطلوب تر بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گردد.
در این جلسه دکتر بهرامی رئیس اورژانس ۱۱۵ استان به بیان گزارشی از فعالیت‌ها، خدمات، نیازها و چالش‌های حوزه کاری اورژانس پرداخت و مدیران شبکه های بهداشت و درمان استان نیز به بیان مشکلات خود در این حوزه اشاره نمودند.

کلیدواژه‌ها: رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان اورژانس 115 استان مرکزی


نظر شما :