دکتر سید محمد جمالیان:

نقش و جایگاه حسابداران در حوزه سلامت بسیار با اهمیت است / کارکنان حوزه مالی دانشگاه نقش قابل توجهی در مدیریت بهینه منابع دارند

۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۲۵ کد : ۶۸۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۵۳
در مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، معاون توسعه دانشگاه، مدیر مالی و مدیر بودجه و پرسنل حوزه مالی از واحدهای مختلف دانشگاه از تلاش ارزشمند کلیه همکاران حوزه حسابداری دانشگاه تقدیر و تشکر شد.
نقش و جایگاه حسابداران در حوزه سلامت بسیار با اهمیت است / کارکنان حوزه مالی دانشگاه نقش قابل توجهی در مدیریت بهینه منابع دارند

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این مراسم، نقش و جایگاه حسابداران در حوزه سلامت به خصوص در شرایط کنونی کشور را بسیار با اهمیت برشمرد و کار حسابداری را مهم و حساس ارزیابی کرد و گفت: افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، از نظر مسولیت، حساسیت و دقت و امانتداری، وظایف بسیار سنگینی را بر عهده دارند.

دکتر سید محمد جمالیان تصریح کرد: اهمیت کار پرسنل حوزه مالی در دانشگاه در شرایط فعلی دو چندان می باشد و مدیریت صحیح منابع به طوری که ارائه خدمات درمانی و بهداشتی دچار آسیب نگردد و بتوانیم کارها را به نحو احسن مدیریت نماییم کار آسانی نمی باشد و این مهم نتیجه درایت و تلاش همکاران حوزه مالی در قسمت های مختلف دانشگاه می باشد.

وی افزود: حسابداری در حوزه سلامت، به سبب تنوع خدمات و گردش های مالی کلان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و کارکنان حوزه مالی دانشگاه نقش قابل توجهی در مدیریت بهینه منابع و مصارف و اتخاذ تصمیمات صحیح و به موقع مدیریتی ایفا می کنند و سعی و تلاش این همکاران در ارتقا و دستیابی به اهداف دانشگاه از اهمیت بسزائی برخوردار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن تاکید بر اینکه بودجه های آموزشی و درمانی در دانشگاه مطابق با نرخ تورم افزایش پیدا نمی کنند تصریح کرد: هدف اصلی دانشگاه تامین سلامت مردم است و حسابداران از جایگاه ویژه ای در به ثمر رسیدن آن برخوردار هستند و آن ها می باشند که با صیانت از منابع اعتباری و اتخاذ راهکارهای مالی دانشگاه را به سمت موفقیت سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه کار دانشگاه های علوم پزشکی بسیار وسیع می باشد و در چند حوزه مختلف می بایست ارائه خدمت نماید، گفت: در ارگانی همچون دانشگاه های علوم پزشکی نمی شود خدمتی را حذف نمود و امکان حذف درمان و بهداشت و... وجود ندارد، لذا ما می بایست با مدیریت صحیح هزینه های درمانی موجب حفظ کیفیت در خدمات رسانی شویم و این مهم می تواند راه برون رفت از محدودیت های اقتصادی باشد.

دکتر جمالیان در پایان گفت: حسابداری یک فن است و در پی کسب مهارت‌های لازم حاصل می‌شود و ما بر این امر واقف هستیم که در این شرایط حساس پرسنل حوزه مالی دانشگاه با مهارت بالای خود چه کار بزرگ و باارزشی را انجام می دهند و با این مدیریت هوشیارانه می توانیم شرایط را به خوبی پیش ببریم و در راستای ارتقاء سطح سلامت جامعه و افزایش سواد سلامت در استان موفق باشیم.

کلیدواژه‌ها: روز حسابدار رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


نظر شما :