بازدید از خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز دانشجو

۱۸ آذر ۱۳۹۸ | ۰۷:۱۵ کد : ۶۸۴۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۵۴۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به همراه جمعی از مسولان دانشگاه، با حضور در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن دیدار با دانشجویان از نزدیک در جریان وضعیت اسکان دانشجویان خوابگاهی و مشکلات موجود قرار گرفتند.
بازدید از خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اراک به مناسبت روز دانشجو

به گزارش وب دا مرکزی در این دیدار صمیمی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن گرامیداشت روز دانشجو، گفت: دانشجویان می بایست مطالبه‌گر باشند و به دور از تنش‌های سیاسی به دنبال حق خود بوده و در راستای تحقق اهداف کلان دانشگاه ما را یاری نمایند.

دکتر سید محمد جمالیان تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در تلاش است تا با تمام قوا به حل مشکلات دانشجویان بپردازد تا از حداکثر امکانات آموزشی، پژوهشی، رفاهی و... برخوردار گردند و این مهم زمانی حاصل می گردد که بین مجموعه دانشگاه و دانشجویان یک تعامل و همکاری دوجانبه ای حکم فرما باشد.

در این بازدیدها دکتر سید محمد جمالیان با شنیدن پیشنهادات دانشجویان، از تاکیدات مسئولین استان و دانشگاه به منظور رفع مشکلات دانشجویان خبر داد و گفت: حفظ شان و منزلت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برای ما بسیار حائز اهمیت می باشد و ما تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا در جهت رفاه دانشجویان و رفع مشکلات این  گنجینه های ارزشمند تمام امکانات لازم را در شان دانشجویان فراهم نماییم.

کلید واژه ها: روز دانشجو بازدید از خوابگاه های دانشجویی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بهروز اکرمی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


( ۵ )

نظر شما :