تشکیل هشتمین کارگروه رصد و پایش دارو و تجهیزات مصرفی بیماران در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۱۸ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۶ کد : ۶۸۵۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۵۱
کارگروه گروه رصد و پایش دارو و تجهیزات مصرفی بیماران در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با حضور دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه، معاونین درمان و غذا و دارو دانشگاه، نمایندگان سازمان های بیمه گر، نظام پزشکی و تامین اجتماعی، رییس انجمن داروسازان استان و جمعی دیگر از مسئولین دانشگاه به منظور رصد و پایش مستمر وضعیت عرضه و مصرف دارو‌ها و تجهیزات پزشکی مصرفی در استان مرکزی برگزار شد.
تشکیل هشتمین کارگروه رصد و پایش دارو و تجهیزات مصرفی بیماران در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این جلسه گفت: رصد و پایش مستمر وضعیت عرضه و مصرف دارو‌ها و تجهیزات مصرفی در استان به طور مرتب برگزار می گردد تا اطمینان از دسترسی آسان مردم به دارو و تجهیزات مصرفی و با توجه به شرایط موجود حاصل گردد.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: با عنایت به سیاست های کلان وزارت بهداشت در خصوص دسترسی آسان مردم به دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز، ضرورت پایش مستمر وضعیت عرضه دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی بیماران در استان ها دو چندان شده است.

گفتنی است در این جلسه با توجه به روال مصرف دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در بیمارستانها مقرر شد راهکارهای اجرایی به منظور بهینه سازی مصرف با رویکرد مدیریت هزینه ها شناسایی و پیشنهادات در جلسه بعد ارائه گردد.

کلید واژه ها: کارگروه رصد و پایش دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :