معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک؛

تشدید نظارت بر روند ارائه خدمات دارویی طی ماه‌های آینده در استان مرکزی

۰۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۴ کد : ۶۹۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۴۰
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تشدید نظارت، تامین و ارائه خدمات دارویی یکی از مهم ترین اولویت های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خواهد بود.
تشدید نظارت بر روند ارائه خدمات دارویی طی ماه‌های آینده در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر مصطفی دلاور در خصوص اقدامات و آمادگی این معاونت جهت تامین و ارائه خدمات دارویی در ماه های آینده گفت: طی سلسله نشست هایی که با حضور مدیران و جمعی از کارشناسان مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو برگزار شد، در خصوص نحوه تامین و ارائه خدمات دارویی در ماهای آتی بحث و تبادل نظر گردید.

وی بر لزوم تشدید نظارت در این استان و کنترل هرچه بیشتر محصولات در سطح عرضه تأکید کرد و اظهار داشت: سیاست های معاونت غذا و دارو در کنترل قاچاق محصولات سلامت محور تاکنون در کاهش سهم عرضه و مصرف این فرآورده ها اثرگذار بوده و لازم است همواره با جدیت پیگیری شود.

وی ادامه داد: تیم های بازرسی مدیریت نظارت بر امور دارو و مواد مخدر معاونت غذا و دارو در سه شیفت کاری و در بازه های زمانی تعیین شده بر تامین و ارائه خدمات دارویی بیمارستان ها، مراکز درمانی و داروخانه ها، نظارت و اقدامات قانونی لازم در خصوص مشاهده هرگونه تخلف، توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد تخلف داروخانه ها اعم از گرانفروشی، احتکار و غیره این موارد را به معاونت غذا و دارو با سامانه تلفنی 190 و 33673917-086 اطلاع دهند.

کلید واژه ها: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر مصطفی دلاور تشدید نظارت بر روند ارائه خدمات دارویی


نظر شما :