دکتر سید محمد جمالیان:

در راستای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان، معاونت فرهنگی دانشجویی به مجتمع پیامبر اعظم(ص) انتقال یافت/تلاش ما حل مشکلات دانشجویان می باشد/قدردانی از مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی

۰۷ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱ کد : ۷۰۳۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۸۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور ایجاد رفاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک، انتقال معاونت فرهنگی و دانشجویی به مجتمع پیامبر اعظم(ص) صورت پذیرفت.
در راستای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان، معاونت فرهنگی دانشجویی به مجتمع پیامبر اعظم(ص) انتقال یافت/تلاش ما حل مشکلات دانشجویان می باشد/قدردانی از مجموعه معاونت فرهنگی و دانشجویی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: به منظور رفاه حال دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اراک رایزنی های لازم در مورد حضور معاونت فرهنگی دانشجویی در کنار دانشجویان صورت پذیرفت و این معاونت در مجتمع پیامبر اعظم (ص) مستقر تا به دانشجویان دانشگاه که در واقع گروه هدف این معاونت می باشد، ارائه خدمت نمایند.

وی با اشاره به اینکه کنار هم بودن و تجمیع دانشکده ها، خوابگاه ها و معاونت های های مربوط به حوزه دانشجویی در راستای ارائه خدمات بهتر به دانشجویان است و از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: ارتباط مستمر و سازنده با دانشجویان می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود دانشگاه را در تمامی حوزه ها به خصوص حوزه دانشجویی از میان بردارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: متاسفانه معاونت فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک مدت ها به دور از فضای آموزشی دانشگاه و دور از دانشجویان بود که این امر سبب می شد دانشجویان برای انجام کارهای مربوطه برای مراجعه به این معاونت، دچار مشکل گردند.

وی تصریح کرد: خواست اکثر دانشجویان ایجاد این اتفاق بود که امیدواریم حضور معاونت آموزشی، معاونت پژوهشی، معاونت فرهنگی دانشجویی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به عنوان بازوهای توانمد و اصلی دانشگاه در کنار هم و در جمع صمیمی دانشجویان فرهیخته و در راستای ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک سبب ارتقاء سطح علمی و فرهنگی دانشجویان و در نهایت ارتقاء دانشگاه گردد.

دکتر جمالیان گفت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک تمام سعی خود را به منظور حل مشکلات دانشجویان به کار می بندد تا  از حداکثر امکانات آموزشی، پژوهشی، رفاهی و... برخوردار گردند و این مهم زمانی حاصل می گردد که بین مجموعه دانشگاه و معاونت های مختلف و دانشجویان، تعامل، اتحاد و حس همدلی و همکاری وجود داشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان افزود: بر خود لازم می دانم از مساعدت و همکاری دکتر شریعتمداری، معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیران دانشجویی و فرهنگی و کلیه همکاران این معاونت به منظور انتقال معاونت فرهنگی و دانشجویی بعد از حدود ۱۰ سال در کنار دانشجویان و در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه تشکر و قدردانی به عمل آورم و با امید به اینکه با همراهی و همدلی مجموعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اراک و متولیان و دست اندرکاران عرصه سلامت در استان و حمایت‌های مسولین استان و خیرین حوزه سلامت شاهد رشد و ارتقای اهداف عالیه نظام سلامت در استان مرکزی باشیم.

کلید واژه ها: دانشگاه علوم پزشکی اراک معاونت فرهنگی و دانشجویی مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)


( ۱ )

نظر شما :