رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم / دریافت وام برای افزایش فضای آموزشی دانشگاه

۰۹ دی ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۶ کد : ۷۰۷۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۴۳
شورای دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با حضور دکتر سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، معاونین، مدیران و جمعی از مسئولین دانشگاه در سالن زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی ستاد برگزار شد.
با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم / دریافت وام برای افزایش فضای آموزشی دانشگاه

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در آغاز جلسه ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه و گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از تشریک مساعی  همه معاونین، مسئولین و مدیران در پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشگی استان مرکزی در راستای ارتقاء سطح سلامت استان تقدیر کرد.

وی یکی از مشکلات این دانشگاه را کمبود فضای آموزشی و درمانی بیان کرد و گفت: با انجام رایزنی های مختلف و با پیگیری های مجدانه معاون آموزشی دانشگاه تمام مراحل دریافت وام به منظور تکمیل پروژه کلاس های آموزشی مجتمع پیامبر اعظم(ص) صورت پذیرفته است و امیدواریم با دریافت این وام و به همت مسئولین و کمک خیرین استان مرکزی شاهد افزایش فضای آموزشی و ارتقاء زیر ساخت های لازم به منظور ارائه خدمات آموزشی با کیفیت تر به دانشجویان گرامی باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن تاکید بر جدیت و پیگیری موضوعات مطرح شده در شورای دانشگاه، بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کشور و وجود تحریم ها، دانشگاه با مشکلات بودجه ای روبرو می باشد، ولی این امر سبب نشده که فعالیت های عمرانی از جمله پروژه ملی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) و ... متوقف گردد و در این میان تمام تلاش خود را در راستای پرداخت مطالبات پرسنل نیز کرده ایم.

وی ضمن پر اهمیت خواندن برگزاری جلسات شورای دانشگاه، افزود: طبق دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به معاون توسعه وزارت بهداشت مبلغ 7 میلیارد تومان به منظور تکمیل و راه اندازی پروژه نیمه کاره خوابگاهی مجتمع پیامبر اعظم(ص) تدارک دیده شده است که امیدواریم در آینده ای نزدیک با ساخت و به بهره برداری رسیدن این خوابگاه دانشجویی شاهد افزایش میزان فضای خوابگاهی در دانشگاه باشیم و مشکلاتی که دانشجویان در رابطه با بحث خوابگاه و امکانات رفاهی دارند را برطرف نماییم.

دکتر جمالیان در پایان تصریح کرد: تامین منابع بودجه ای برای ادامه پروژه های عمرانی  مشکل است، ولی با تمام تلاش این پروژه ها در حال انجام می باشند و اگر امروز برای ساخت و اتمام پروژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه کمر همت را نبندیم و به این مهم اهتمام نورزیم می بایست در سال های بعد چندین برابر بیشتر هزینه نماییم.

کلید واژه ها: شورای دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


( ۳ )

نظر شما :