رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در مراسم تجلیل از پرستاران:

یکی از ارکان  مهم در چرخه درمان خدمات پرستاری می باشد/مطالبات پرسنلی دانشگاه با پرداخت مجدد در این ماه به تیرماه می رسد

۱۱ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۲ کد : ۷۱۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۰۹۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ولادت با سعادت بزرگ بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب کبری(س) فرصت مناسبی می باشد که تقدیر نماییم از جامعه بزرگ، دلسوز، فداکار و زحمت کش پرستاری که واقعا با جانفشانی و فداکاری فراوان در بالا بردن ارتقاء سلامت جامعه نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و در چرخه درمان یکی از ارکان  مهم، خدمات پرستاری می باشد که زحمات شما در جامعه بر هیچ کس پوشیده نمی باشد.
یکی از ارکان  مهم در چرخه درمان خدمات پرستاری می باشد/مطالبات پرسنلی دانشگاه با پرداخت مجدد در این ماه به تیرماه می رسد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در مراسم تجلیل از همکاران خدوم پرستاری مراکز و بیمارستان های تابعه و غیرتابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: بنده از نزدیک با زحمات شما بزرگواران در تماس بوده ام و دیده ام که چقدر فداکارانه و صبورانه، با همه مشکلاتی که وجود دارد، همه را سر کار فراموش می نمایید و سنگ صبوری می شوید برای بیماری که پر از درد است.

وی اظهار داشت: انسان غبطه می خورد به مقام بالای پرستار و اینجانب به عنوان ریاست دانشگاه در مقابل شما سر تعظیم فرو می آورم در برابر کار بزرگی که انجام می دهید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: بحث پرداخت عادلانه یکی از مطالبات اصلی پرستاران می باشد که وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز دستور ویژه برای اصلاح نظام پرداختی پرستاران را صادر نموده اند.

وی عنوان داشت: کسب رتبه برتر کشور در بحث بسیج ملی کنترل فشار خون، نتیجه کوشش و تلاش همکاران دانشگاه در مراکز بهداشتی و درمانی و ...بود و ما قدردان همیشگی شما هستیم.

دکتر جمالیان ادامه داد: اکنون یک سال از زمان تصدی ریاست دانشگاه توسط اینجانب گذشته است و یکی از دغدغه های بزرگ ما این بوده است که بتوانیم حداقل پاسخگوی این فداکاری و جوانمردی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی باشیم.

وی گفت: یکی از قول هایی که در روزهای اول داده شد پرداخت منظم کارانه ها بوده است و علیرغم اینکه واقعا سال سختی را از لحاظ اقتصادی پشت سر گذاشته ایم، خدا را شاکر هستیم که امروز در محضر شما می توانیم سرمان را بالا بگیریم و بگوییم به قولی که داده ایم عمل کردیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: هر ماه کارانه ها پرداخت نموده ایم که کمی از مطالبات به حق شما را بتوانیم پاسخ گفته باشیم.

دکتر جمالیان در پایان بیان کرد: مطالبات پرسنلی دانشگاه با پرداخت مجدد در این ماه به تیرماه می رسد که در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور از وضعیت خوبی برخوردار هستیم و تمام تلاش ما این است که با وجود همه مشکلات اقتصادی، این پرداخت های منظم ادامه داشته باشد.

کلید واژه ها: تجلیل از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی اراک رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


( ۵ )

نظر شما :