همزمان با سومین روز از هفته دولت سال ۱۳۹۷؛

مرکز جامع خدمات سلامت شهر مهاجران افتتاح شد

۰۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۱ کد : ۷۲۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۴۳
همزمان با سومین روز از هفته دولت سال ۱۳۹۷؛ با حضور استاندار مرکزی، نماینده مردم شازند در مجلس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و جمعی از مسئولین، مرکز جامع خدمات سلامت شهر مهاجران افتتاح شد.
مرکز جامع خدمات سلامت شهر مهاجران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، استاندار مرکزی در آیین افتتاح این مرکز، گفت: انقلاب اسلامی ایران مولود مبارک همبستگی ملت است و پیوند بخش های مختلف مردم با مسئولان مستحکم و ریشه دار بوده و از درک و باور عمیق برخاسته است.

سید علی آقازاده افزود: دشمنان اسلام و انقلاب با ایجاد توطئه های مختلف در صدد تفرقه افکنی و شکاف بین مردم و مسئولان هستند، اما باید بدانند که ملت از درخت تنومند انقلاب اسلامی با قوت حراست می کند؛ چرا که این دستاورد محصول تیزهوشی و درایت تک تک آنان است.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده اند و اکنون نیز در سایه اتحاد و همبستگی از شرایط سخت عبور کرده و رشد و پیشرفت کشور را رقم می زنند.

استاندار مرکزی بیان کرد: دولت جمهوری اسلامی با وجود همه فشارها از سوی دشمنان همچنان با صلابت راه خود را ادامه می دهد.

وی ادامه داد: تهدید و تحریم های دشمنان سابقه 40 ساله دارد و به شرط وحدت عبور از هر مانعی امکان پذیر است و تهدید اراده این ملت را قوی تر می کند.

آقازاده خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی در جهان به برکت انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن توان تهدید ایران را ندارد و تلاش نابخردانه دشمن در اشاعه ناامیدی و یاس در جامعه ناکام می ماند.

وی گفت: اگرچه مردم در تنگنای مشکلات اقتصادی هستند، اما شرایط مسئولان را درک می کنند و با همراهی و مساعدت می توان از این دوره عبور کرد.

استاندار مرکزی افزود: خدمات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف زیاد است، اما در بخش درمان اقدامات کلیدی مهمی انجام شده که نمونه آن در شازند است.

وی اظهار داشت: ایجاد بیمارستان 160 تختخوابی شهرستان شازند به کمک مجتمع پتروشیمی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی اراک برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این شهرستان در دستور کار دولت قرار دارد.

آقازاده در پایان بیان کرد: با پیگیری انجام شده خدمات اورژانس هوایی استان مرکزی از هفتم شهریور ماه شروع می شود و با استقرار بالگرد در استان تسریع در کمک به مصدومان عملی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این آیین گفت: این مرکز در زمینی به وسعت 8 هزار مترمربع با زیربنای 505 متر و سرمایه گذاری 15 میلیارد ریال در مدت 18 ماه احداث و به بهره برداری رسیده است.

دکتر حسن طاهراحمدی افزود: ساخت و تجهیز این مرکز عمدتاً با منابع دولتی و با کمک حاج احمد ربیعی خیّر حوزه سلامت و کمک های شهرداری مهاجران صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: این مرکز بهداشتی و درمانی خدماتی از جمله پزشک عمومی، مامایی، آزمایشگاه، داروخانه و بهداشت محیط و حرفه ای را به مراجعان ارایه می دهد.

کلید واژه ها: هفته دولت مرکز جامع خدمات سلامت شهر مهاجران استاندار مرکزی سید علی آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر حسن طاهراحمدی


( ۸ )

نظر شما :