دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۰۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵ کد : ۷۴۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۹۱
در راستای همکاری دوجانبه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با نیروی انتظامی استان، سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مرکزی و دکتر سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
دیدار فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

به گزارش وبدا مرکزی، در این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن خیرمقدم به فرماندهی نیروی انتظامی و همراهانش، از خدمات و زحمات مجموعه مسئولان و پرسنل نیروی انتظامی استان تقدیر نمود و گفت: مباحث امنیت و سلامت، دو مقوله مهم و حیاتی در جامعه هستند که همواره مورد تاکید قرار گرفته اند.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم در تمام زمینه ها می بایست با دیگر دستگاههای اجرایی استان کمال تعامل و همکاری های دوجانبه را داشته باشد و ارائه خدمات منسجم و با کیفیت به منظور ارتقا سطح سلامت در استان مرکزی هدف اصلی ما در دانشگاه می باشد.

وی تصریح کرد: به برکت وجود نیروهای توانمند نظامی و انتظامی، امنیت در ایران اسلامی برقرار و حاکم است و خواسته مردم در زمینه امنیت فراهم شده است.

ایشان سلامت و امنیت را دو موضوع مهم و مکمل یکدیگر دانست و افزود: این موضوع زمانی برای افراد ملموس می‌شود که از داشتن آن محروم شوند که امروزه با تلاش شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی استان و نیرو‌های مسلح به لحاظ امنیت و سلامت افراد جامعه  از جایگاه قابل توجهی برخوردار می باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: خدمات و زحمات نیروی انتظامی هیچوقت بر کسی پوشیده نیست و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی همواره در مشارکت و همکاری در تمامی عرصه ها با این عزیزان پیش‌قدم خواهد بود.

گفتنی است در پایان این دیدار که در دفتر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد و فرمانده انتظامی استان مرکزی با اهدای لوحی از دکتر سید محمد جمالیان تقدیر نمود.


( ۷ )

نظر شما :