برگزاری مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۷ کد : ۷۵۲۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۰۰
مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
برگزاری مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم گفت: امیدواریم امسال بتوانیم در راستای افزایش نشاط اجتماعی به نشاط و افزایش روحیه پرسنل بپردازیم و امروز آغازی باشد برای این که این مراسم و حرکات ورزشی ما افزایش پیدا کند.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: با افزایش نشاط اجتماعی در دانشگاه، می توانیم این نشاط و افزایش روحیه را به جامعه نیز منتقل نماییم.

وی اظهار داشت: از معاونت توسعه دانشگاه و کلیه دست اندرکاران برگزاری این مراسم کمال تشکر را دارم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی می بایست الگو و فرهنگ های اجتماعی و پزشکی باشند.

وی عنوان داشت: از امروز فرهنگ دست دادن به منظور پیشگیری از بیماری های واگیر و ویروسی حذف شود، و این را با توجه به شعار دانشگاه که پیشگیری بهتر از درمان است، دست دادن را فعلا از فرهنگمان حذف نماییم و در بین مسابقات ورزشی این نکته رعایت شود که این اولین پیام فرهنگی و اجتماعی این مسابقات باشد.

دکتر جمالیان در پایان گفت: دومین پیام این مسابقات افزایش روحیه و نشاط پرسنل و انتقال آن به جامعه می باشد و مبارزه با بی تحرکی و چاقی که یکی از معضلات استان مرکزی است.

گفتنی است این دوره از مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال، دارت، داژبال، طناب کشی، تیراندازی و آمادگی جسمانی در گروه آقایان و بانوان برگزار می گردد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی


( ۴ )

نظر شما :