رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

گروهی با ایجاد شایعه در مورد کرونا ویروس به دنبال منافع خود هستند

۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۰ کد : ۷۵۸۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۸۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در رابطه با وضعیت بیماری کرونا ویروس در استان مرکزی گفت: مردم به شایعات در مورد سرایت بیماری کرونا توجه نکنند و به مسئولان خود در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اعتماد داشته باشند.
گروهی با ایجاد شایعه در مورد کرونا ویروس به دنبال منافع خود هستند

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان تصریح کرد: متاسفانه هر از گاهی اخباری در مورد انتشار کرونا ویروس در فضای مجازی استان منتشر می شود که صحیح نمی باشد و تا این لحظه حتی یک نمونه از ابتلا به این ویروس نه تنها در استان مرکزی، بلکه در کل ایران نیز مشاهده نشده است.

وی افزود: عده ای می خواهند با این نوع اخبار مردم را بترسانند و با ایجاد رعب و وحشتی که در بین مردم ایجاد می کنند به دنبال منافع خود می باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه آمادگی و هماهنگی بین بخشی در استان وجود داشته و دارد و طی روزهای گذشته جلسات متعددی با استاندار، معاونین استانداری و همچنین مسئولین استان و دستگاه های اجرایی استان به منظور بررسی راهکارهای لازم در راستای افزایش ظریب پیشگیری از کرونا ویروس تشکیل شده است.

وی گفت: وظیفه حکم می کند که آمادگی خود را به صورت مستمر حفظ و بررسی کنیم تا در صورت مشاهده موردی در استان با تمام توان مورد را کنترل و درمان نماییم.

دکتر جمالیان تصریح کرد: در حال حاضر سطح آگاهی مناسب و مطلوبی در مورد بیماری کرونا ویروس در استان ایجاد شده، ولی باید مراقب بود که این هوشیاری به اضطراب و نگرانی بی مورد در استان مرکزی تبدیل نشود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پایان تاکید کرد: مردم به شایعات در خصوص این بیماری توجه نکنند و مطمن باشند اگر چنین مسئله ای در استان مشاهده شود، بلافاصله از طریق روابط عمومی دانشگاه و رسانه های رسمی، مردم را در جریان کامل امور قرار خواهیم داد.

کلید واژه ها: رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان ویروس کرونا


( ۱ )

نظر شما :