برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله بیست و دوم بهمن و چهلمین روز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۱ کد : ۷۶۲۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۷۴
مراسم بزرگداشت یوم الله بیست و دوم بهمن و گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه مورخ ۲۱ بهمن ۹۸ به همت بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران، مسئولین و پرسنل دانشگاه و دکتر عین القضاتی در سالن زنده یاد کاظمی آشتیانی برگزار شد.
برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله بیست و دوم بهمن و چهلمین روز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در این مراسم گفت: سردار سلیمانی در واقع سرباز وطنی بودند که معنی استقامت را نه تنها در یک جبهه و در یک وجه، بلکه در یک راه طولانی و در تمام وجه ها به ما نشان دادند و ایشان یک جریان نبود، بلکه یک مکتب بودند که مطمنا تمامی مردم و آزادی خواهان عاقبت به خیری این مکتب را خواهند دید.

وی تصریح کرد: گاهی اوقات انسان می بایست تدبیر نماید که چه اتفاقی افتاد تا سردار سلیمانی لقب سردار دلها را به خود گرفت و در جامعه، همه یک دل ایشان را دوست داشتند و این که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فقدان ایشان گریستند، باید همه فکر کنیم که ایشان چگونه زیست که چنین جایگاهی را پیدا کرد و چطور اعتماد جوانان، تمامی احزاب سیاسی را به خود جلب کرد و چگونه بود که برای همه مردم و در همه جا احترام داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی افزود: ایشان فردی بودند که در اخلاق نفس، اخلاق بندگی، اخلاق استقامت، اخلاق نظام و رزم در تمامی مسائل واقعا یک نمونه بودند و باید اندیشید که چگونه رهرو راه ایشان باشیم.

وی گفت: سردار سلیمانی کسی بود که با توجه به  موقعیت هایی که داشت، خیلی از دانشگاه های ایران و خارج از کشور حاضر بودند به ایشان مدرک دکترای افتخاری تقدیم نمایند، ولی این برزگوار نپذیرفت و ایشان در واقع به مال دنیا و به آن چیزی هایی که برای خیلی از ما به آمال و آرزو تبدیل شده است اهمیتی نمی دادند و برای ایشان این مسائل پیش پا افتاده بود.

دکتر جمالیان تصریح کرد: خداوند این توفیق را به همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهد تا بتوانیم در شیوه زندگی و مکتب سردار سلیمانی تفکر نماییم تا رهرو خوبی باشیم، اما اینکه بخواهیم مثل ایشان زندگی کنیم کار بسیار سختی می باشد.

 

وی افزود: سردار سلیمانی کسی بود که تمام خواسته های دنیوی را در دل خود کشته بود و به هیچ چیز به جز رضای خداوند و سرباز ولایت بودن فکر نمی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در پایان بیان کرد: امیدواریم خداوند این توفیق را به همه ما عنایت نماید تا بتوانیم در این راه قدم برداریم و رهرو راه سردار دلها باشیم و خدمتگزار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم باشیم.

کلید واژه ها: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 22 بهمن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی سپهبد قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :