جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد

۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۶ کد : ۷۷۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۹۸
جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی روز دوشنبه به میزبانی مرکز آموزشی  درمانی آیت الله خوانساری اراک برگزار شد.
جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد

به گزارش وب دا مرکزی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ابتدای جلسه ضمن اشاره به حدیث الجارُ ثُمَّ الدّارُ به اهمیت رعایت حقوق همسایه و دوست اشاره نمود و افزود: این حدیث شریف می بایست در تمام زمینه ها مورد توجه قرار گیرد و همسایه می تواند، همکار، دوست، مدیر و معاونتی باشد که با رعایت این امر و الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س) و توجه به این حدث می شود راه تعالی و رسیدن به سعادت را در پیش گرفت تا همه ما بتوانیم به این سیره حضرت فاطمه (س) عمل نماییم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و تیریک روز مادر و زن به تمامی بانوان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به خصوص بانوان بیمارستان ایت الله خوانساری گفت: در جلسه هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی که روز گذشته برگزار شد، گزارش حسابرس مستقل سال 97 دانشگاه ارائه و با امتیاز مقبول مورد تایید و تشویق اعضا محترم هیات امنا قرار گرفت که این مهم اتفاق خوبی بود که نشان می دهد از لحاظ مالی شفافیت های ما رشد چشمگیری داشته است که جا دارد از تمامی مدیران مالی در تمامی حوزه ها به خصوص مدیر مالی دانشگاه تشکر و قدردانی نماییم.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: خداوند را شاکریم که در دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی فرصتی فراهم شده که خدمت واقعی به مردم شریف استان را با همکاری و تعامل مسئولان و پرسنل دانشگاه محقق نماییم.

وی گفت: می بایست در بحث آموزش در دانشگاه اقدامات اساسی تر را انجام دهیم و با استفاده از تجارب دانشگاه های بزرگ که در زمینه های آموزشی موفق بوده اند در این راستا قدم های مثبت تری را برداریم.

در این جلسه دکتر احمری رئیس مرکز آموزشی و درمانی آیت اله خوانساری اراک به بیان مشکلات و مسائل موجود در بیمارستان پرداخت که تصمیمات لازم توسط رئیس دانشگاه و سایر اعضاء هیئت رئیسه در راستای کاهش این موارد و ارائه خدمات مطلوب تر به بیماران گرفته شد.

در ادامه جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی درخواست ها و پیشنهادات مطرح و پس از تبادل نظر تصمیم گیری در مورد آنها صورت پذیرفت.

کلید واژه ها: هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک سرپرست مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری اراک


نظر شما :