دکتر جمالیان:

همکاران روابط عمومی نحوه خدمات رسانی و ارایه خدمات را به خوبی به مردم اطلاع رسانی کنند / جلب اعتماد عمومی با اطلاع رسانی شفاف

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۴ کد : ۷۷۲۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۷۶
همکاران روابط عمومی نحوه خدمات رسانی و ارایه خدمات را به خوبی به مردم اطلاع رسانی کنند / جلب اعتماد عمومی با اطلاع رسانی شفاف

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در حال حاضر استفاده از فضای مجازی در جامعه بسیار توسعه یافته است و علاوه بر مزایای این فضا، معایبی همچون انتشار اخبار کذب باید مورد توجه واقع گیرد.

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، افزود: در این فضا، نقش روابط عمومی ها بسیار پررنگ می‌شود و باید تلاش نمایند با اطلاع رسانی شفاف و ارایه اطلاعات و اخبار صحیح و به موقع اعتماد عمومی را جلب نمایند.

وی اظهار داشت: پیام هایی که از طرف مردم دریافت می کنیم این هشدار را به ما می‌دهد که باید در بحث روابط عمومی و اطلاع‌رسانی قدم هایی محکم‌تر و راسخ تر برداریم و این محقق نمی شود جز با صداقت و اطلاع رسانی به موقع و جلب اعتماد عمومی؛ برای اینکه این مهم محقق شود باید یک اتحاد، انسجام و همبستگی بین تیم مدیریتی دانشگاه و روابط عمومی داشته باشیم.

دکتر جمالیان بیان کرد: از همکاران روابط عمومی درخواست داریم که نحوه خدمات رسانی و ارایه خدمات را به خوبی به مردم اطلاع رسانی کنند؛ در حال حاضر بسیاری از کلینیک های بیمارستان ها خدمات را به صورت الکترونیکی انجام می دهند، اما مردم آگاهی لازم را از این نوع خدمات‌دهی ندارند.

وی عنوان داشت: شما چشم بینای تیم مدیریتی می باشید، اگر در واحدهای خود نقطه ضعفی می بینید که با اعتبار و آبروی دانشگاه بازی می‌کند، سریعاً به اطلاع رسانی کنی تا پیشگیری شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در جلسه‌ای با مدیران واحد ها و بیمارستان‌ها بر این موضوع تاکید کرده‌ایم که روابط عمومی را از حمایت های مادی و معنوی خود دریغ نکنند‌؛ امیدوارم تعامل و ارتباط بین ستاد دانشگاه و مراکز بیشتر شود.

کلید واژه ها: شورای روابط عمومیدانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :