بیش از ۱۲ هزار و ۱۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۳۸۳۹

۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۱ کد : ۷۹۹۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۱۷
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: مرکز پاسخگویی ۳۸۳۹ که در راستای کاهش مراجعات مردم به مراکز بهداشتی و درمانی و جلوگیری از تردد مردم و پس از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده است، این روزها به طور مستمر فعالیت می نماید.
بیش از ۱۲ هزار و ۱۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۳۸۳۹

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، یاسر قربانی افزود: با این سامانه تا امروز بیش از ۱۲ هزار و ۱۰۰ تماس تلفنی گرفته شده که به بیش از ۱۶۲ ساعت و مشاوره پزشکی منجر شده است.
وی اظهار داشت: در این سامانه پزشکان، بعد از شنیدن علایم شهروندان، در صورت نیاز، آنان را به نزدیک ترین مرکز درمانی راهنمایی کرده و در صورت عدم نیاز به مراجعه، آنان راهنمایی می کنند.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی تصریح کرد: این سامانه از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ آماده پاسخگویی است و هم استانی های عزیز می توانند با تماس با این مرکز، از تردد بی مورد و غیر ضروری و خروج از منزل خودداری کنند.
قربانی در پایان، افزود: لازم به ذکر است این سامانه صرفا برای پاسخگویی و البته راهنمایی و مشاوره  درباره ویروس کرونا راه اندازی شده و لذا از هم استانی های عزیز خواهش می شود، خطوط این سامانه را برای مسائل دیگر اشغال نکنند.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 سامانه ۳۸۳۹


( ۷ )

نظر شما :