مصدومیت ۴۱ نفر از مردم استان در چهار شنبه آخر سال

۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۴ کد : ۸۲۰۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۵۸
۴۱ نفر از مردم استان مرکزی در چهارشنبه آخر امسال دچار مصدومیت شده اند که غیر از عموم مردم، برخی کارکنان دستگاه های امدادی نیز جزء مصدومان هستند.
مصدومیت ۴۱ نفر از مردم استان در چهار شنبه آخر سال

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، در این حوادث به تعدادی از ماشین ها و کارکنان آتش نشانی و آمبولانس های امدادی اورژانس اراک، آسیب  جدی وارد شده که با توجه به شرایط فعلی کشور و استان و تمرکز عمده کادر درمان به روی مقابله با ویروس منحوس کرونا و البته بیت المال بودن این اموال، جای تاسف برای تعداد معدودی از افرادیکه دست به این اقدام زشت زده اند، دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تعداد مصدومان چهارشنبه سوری امسال به تفکیک شهرستان های استان را این چنین بیان کرد: اراک 34 نفر، کمیجان 3 نفر، شازند 2 نفر، محلات 1 نفر و در  خمین نیز 1 نفر مصدوم شده اند.

دکتر سید محمد جمالیان با اشاره به اینکه این افراد دچار سوختگی درجه 2 و سر و گردن شده اند، گفت: در میان این آمارها، موردی از نابینایی، کشته شدن و قطع عضو وجود نداشته که باید خدا را شکر کرد.

وی در ادامه به کاهش 15 درصدی آمار نسبت به سال گذشته اشاره کرد و تاکید کرد: انتظار میرفت با توجه به توصیه های از پیش گفته شده و تمرکز کادر درمان برای درمان مبتلایان ویروس کرونا در استان، امسال تعداد مصدومان به صفر برسد.

دکتر جمالیان در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای هم استانی های عزیز و تبریک پیشاپیش سال جدید و عید نوروز، مجدداً مردم را به رعایت بهداشت و ماندن در خانه برای مصون ماندن از ابتلا به کرونا ویروس توصیه کرد.

کلید واژه ها: چهارشنبه پایان سال چهارشنبه سوری چهارشنبه سوزی مصدومین چهارشنبه پایان سال اورژانس 115 استان مرکزی


نظر شما :