پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹

۰۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۰ کد : ۸۲۳۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۰۳
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی فرا رسیدن سال نو را به همکاران حوزه سلامت استان مرکزی تبریک گفت و برای مدافعان سلامت که در حال مبارزه با کووید۱۹ در جای جای این استان هستند آرزوی موفقیت و پیروزی و از زحمات آنان در سال ۹۸ قدردانی کرد.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹

به گزارش وب دا مرکزی، در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوب وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

خدای بزرگ را شاکریم، که به یمن الطاف بی انتهایش سال ۱۳۹۸ را سال موفقیت و سربلندی ایران اسلامی قرار داد و سالی بود همراه با سربلندی و پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان کشور و استان مرکزی و توفیق ورود سر افرازانه به سال جدید را به خانواده بزرگ حوزه سلامت و مردم شریف استان مرکزی عطا فرمودند. 
سال ۹۸ با تمام فراز و نشیب های آن به اتمام رسید و با توجه به سختی هایی که این سال داشت، به همت والای همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، کارهای بزرگی در حوزه سلامت استان انجام شد و تعدادی از پروژهای بهداشتی و درمانی به بهره برداری رسیدن و یا با سرعت بسیار مناسب در حال پیشرفت می باشند.
ولی متاسفانه حوادث تلخ سال ۹۸ کم نبود که از ماه‌آخر این سال، کرونا ویروس در تمامی شهرهای ما جولان می دهد و کادر فداکار و ایثارگر ما در مراکز بهداشتی و درمانی در حال مبارزه با این ویروس منحوس هستند.
بیمارستان های خوانساری و ولیعصر (عج) اراک به عنوان سانتر درمان انتخاب شدند و بیمارستانهای شهرستانهای استان به ارائه خدمات به بیماران کروناویروس پرداختند، پزشکان، پرستاران و تمامی کادر بهداشت، درمان، آموزش، غذا دارو و.... لباس رزم جدیدی پوشیدند و در جبهه ای دیگر به رزم پرداختند تا همیشه این کشور عزیزانی را داشته باشد برای جهاد و مردم ما با آسودگی خاطر، سلامتی را هدیه گرفتند از این سربازان میهن.
در این میان سربازانی هم داشتیم که مجروح شدند و گرفتار این ویروس گشتند ولی باز هم از رسالت خود پا پیش نکشیدند و تا آخر ایستاده اند و ما هم به عنوان مسولین سلامت استان تا آخر کنار شما بزرگواران و مردم عزیز این استان همیشه سرفراز ایستاده ایم.
با اتحاد، یکرنگی و همدلی که بین تمامی مسولین ارشد کشور و استان وجود دارد قطع به یقین در روزهای پیش رو کرونا ویروس را شکست خواهیم داد و این پیروزی را به جشن خواهیم نشست.
در این سال جدید جا دارد از حمایت‌های همیشگی آیت الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار محترم و معاونین ایشان، مسولین ارشد نظامی استان و مسولین دستگاهای اجرایی استان و.... تشکر و قدردانی نمایم و بگوییم که ما و کادر بهداشت و درمان ممنون حمایت‌های شما بزرگواران هستیم
اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹ به یکایک همکاران گرامی، از درگاه خداوند متعال برای ملت سرافراز ایران، اساتید، کارکنان  و دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، به خصوص عزیزانی که در مراکز بهداشتی و درمانی ما در حال ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کووید۱۹ و حتی در لحظه سال تحویل به جای اینکه در منازل خود و در کنار خانواده خود باشند در بیمارستانهای استان سلامتی را به نیازمندان گرفتار کرونا ویروس اهدا می کنند و تمامی همکاران سالی سرشار از برکت، معنویت، موفقیت و بهروزی مسئلت می‌نمایم و طلب آمرزش می نمایم برای عزیزان و همکارانی را که امسال در کنار خود و در کنار خانواده هایشان نداریم و جایشان را خالی نگاه می داریم و همیشه به یادشان هستیم.

دکتر سید محمد جمالیان
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی
یکم فروردین ۹۹

کلید واژه ها: پیام نوروزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


نظر شما :