فراخوان جشنواره‌ فیلم و عکس همراه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با موضوع نوروز و کووید۱۹

۰۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۰:۲۰ کد : ۸۳۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۸۸
جشنواره‌ فیلم و عکس همراه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با هدف ثبت زحمات پرسنل حوزه سلامت در تعطیلات نوروز و در روزهای مبارزه مدافعان سلامت استان با کرونا ویروس و ثبت آثار خلاقانه با تلفن همراه برگزار می گردد.
فراخوان جشنواره‌ فیلم و عکس همراه دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با موضوع نوروز و کووید۱۹

به گزارش وب دا مرکزی، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این رابطه گفت: تمامی پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بدون هیچ‌گونه محدودیتی و تنها با شرط داشتن یک گوشی‌ که قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری داشته باشد، می‌توانند بخشی از پیکره‌ جشنواره باشند.
وی گفت: همکاران حوزه سلامت استان آثار خود را از طریق لینک @yaser_ghorbani در تلگرام برای روابط عمومی دانشگاه تا ۱۵فروردین ۹۹ نمایند.
یاسر قربانی در ادامه افزود:  اصول زیبایی‌شناسی و تلفیق موضوعی نوروز، مبارزه با کرونا ویروس و حوزه بهداشت و درمان در خلق آثار، مورد توجه گروه داوری قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: عکس‌های ارسالی می‌توانند رنگی یا سیاه و سفید باشند، محدودیتی در ارسال تعداد عکس ها وجود ندارد، عکس‌ها می توانند با نرم افزارهای تلفن همراه تا جایی ویرایش شوند که سندیت عکس مخدوش نشود، عکس‌های ارسالی با فورمت JPEG و فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد.
سرپرست روابط در مورد شرایط ارسال اثر در بخش فیلم گفت: آثاری که با استفاده از فیلم‌های آرشیوی موجود در فضای مجازی ساخته شده باشند، پذیرفته نمی‌شوند و زمان فیلم‌های متقاضی شرکت در بخش اصلی حداقل ۳۰ ثانیه و حداکثر ۲ دقیقه است.
وی گفت: محدودیتی در ارسال تعداد فیلم وجود ندارد و پرسنل می توانند با استفاده از تلفن همراه خود زحمات و حضور خود و پرسنل حوزه سلامت در تعطیلات نوروز و ارائه خدمات به بیماران کروناویروس را ثبت نمایند و  مسابقه شرکت کنند.
قربانی در پایان تصریح کرد: در پایان جشنواره به نفرات برگزیده شده یک نفر در بخش عکس و یک نفر در بخش فیلم جوایزی اهدا خواهد شد.


( ۲ )

نظر شما :