رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی:

مسافرت های نوروزی نگران کننده است

۰۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۷ کد : ۸۴۰۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به پایدار شدن تعداد مبتلایان ویروس کرونا در استان در روزهای اخیر، گفت: در ۱۰ روز گذشته آمار مبتلایان ثابت بوده که متاسفانه با شروع سال جدید و آغاز سفرها و رعایت نکردن عده ای از هموطنان و هم استانی ها، پیش بینی می شود این ثبات بر هم بخورد.
مسافرت های نوروزی نگران کننده است

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: اگر عده کمی که مسافرت رفتن را به ماندن در خانه ترجیح دادن نیز رعایت کرده بودند، این پایداری و ثبات بر هم نمی خورد و می توان گفت شرایط همچنان تحت کنترل بود.

وی با اشاره به کاهش 70 درصدی ورودی استان نسبت به مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: این مهم نشانگر رعایت حداکثری مردم عزیز و رعایت نکردن جزء اندکی از هموطنان است که به آن دسته از عزیزان نیز اکیداً توصیه می کنیم به فکر خود و خانواده و دیگران باشند و با رعایت بهداشت و البته توصیه های مسئولان، در ریشه کنی این ویروس منحوس کمک رسانی کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: با بازگشت مسافران این تعادل که با تلاش فراوان و با همدلی و همکاری بی نظیر مردم و مسئولان در استان شکل گرفته، بر هم خواهد خورد و این بسیار نگران کننده است و جای تاسف دارد.

او در پایان همچنان از مردم خواست با ماندن در خانه و عدم حضور بی مورد بیرون از منزل و خودداری از حضور در تجمعات، نکات بهداشتی را رعایت کنند.

کلیدواژه‌ها: مسافرت های نوروزی ویروس کرونا کووید 19


( ۱ )

نظر شما :