بیش از سی و هفت هزار تماس تلفنی با سامانه ۳۸۳۹

۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۶ کد : ۸۶۱۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۶۹۲
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی: مرکز پاسخگویی ۳۸۳۹ که در راستای کاهش مراجعات مردم به مراکز بهداشتی و درمانی و جلوگیری از تردد مردم و پس از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده است، این روزها به طور مستمر فعالیت می نماید.
بیش از سی و هفت هزار تماس تلفنی با سامانه ۳۸۳۹

با این سامانه تا امروز بیش از ۳۷۰۳۳ تماس تلفنی  گرفته شده است.
بیش از ۶۱۵ ساعت از طریق این سامانه به مردم استان مرکزی مشاوره پزشکی صورت گرفته است.
در این سامانه پزشکان، بعد از شنیدن علایم شهروندان، در صورت نیاز، آنان را به نزدیک ترین مرکز درمانی راهنمایی کرده، و در صورت عدم نیاز به مراجعه، انان راهنمایی میکنند. 
این سامانه از ساعت ۸ صبح الی ۲۰ آماده پاسخگویی است و هم استانی های عزیز می‌توانند با تماس با این مرکز، از تردد بی مورد و غیر ضروری و خروج از منزل خودداری کنند. 
لازم به ذکر است این سامانه صرفا برای پاسخگویی و البته راهنمایی و مشاوره  درباره ویروس کرونا راه اندازی شده و لذا از هم استانی های عزیز خواهش می شود، خطوط این سامانه را برای مسائل دیگر اشغال نکنند.

کلیدواژه‌ها: سامانه ۳۸۳۹


( ۱ )

نظر شما :