تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از تلاشگران حوزه بهداشت در مهار و‌ کنترل بیماری کووید۱۹

۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۰۳ کد : ۸۷۷۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۸۳
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی، از تلاش های شبانه روزی کارکنان حوزه بهداشت در کنترل شیوع بیماری کرونا قدردانی کرد.
تقدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از تلاشگران حوزه بهداشت در مهار و‌ کنترل بیماری کووید۱۹

به گزارش وب دا مرکزی، متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

 

ایجاد فرصت برای ادامه زندگی به دیگر انسان ها هدیه ای الهی است که فرد را برای همیشه ماندگار می کند، بخششی برگرفته از رحمت الهی و سیره ائمه اطهار و سلامتی مولفه ای بسیار تاثیرگذار در کیفیت زندگی است که مراقبت از آن علاوه بر وظیفه شخصی یک مسؤلیت همگانی اجتماعی است.

مواجهه کشور با اپیدمی کرونا بار دیگر اهمیت تلاش های بی دریغ فعالان حوزه سلامت را نمایان ساخت و امروز شاهد آن هستیم که تلاش های فداکارانه مدافعان سلامت تبدیل به نقطه ای دلگرم کننده برای تمام هموطنان شده است.

اما در این میان تلاش های معاونت بهداشت و همکاران این حوزه بسیار قابل تقدیر و چشمگیر است و با اقدامات پیشگیرانه این عزیزان و پوشش حداکثری در غربالگری فعال در استان و اعزام تیم های واکنش سریع و.. با توجه به اینکه دومین استان درگیر با کووید۱۹ بودیم در حال حاضر در شرایط پایدار و  قابل اطمینانی به سر می بریم و امیدواریم با اتحاد و همدلی در تمام بخش ها در روزهای آتی شاهد شکست کروناویروس باشیم.

بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که برای تامین ، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته می شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

اینجانب بر خود لازم می دانم از خدمات و تلاش های شبانه روزی جناب آقای دکتر نظری، معاون محترم بهداشت دانشگاه، مدیران و مسولین، پزشکان، پرستاران، ماماها، کارشناسان و کاردان های مختلف حوزه بهداشت، همکاران مراقب سلامت، نیروهای خدمات و پشتیبانی، تک تک  بهورزان در تمامی روستاهای استان مرکزی و تمامی پرسنل حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی که این روزها در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹، به طور شبانه روز تلاش کرده و از جان و زندگی خود می گذرند، تقدیر و ستایش نموده و سربلندی شما را در این امتحان الهی از خداوند منان مسئلت دارم.

 

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی

۲۶ فروردین ۹۹


( ۳ )

نظر شما :