قدردانی اداره کل استاندارد استان مرکزی از مدافعان سلامت

۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۳ کد : ۸۸۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۸۱
مدیرکل استاندارد استان مرکزی طی نامه ای از ریاست، معاونان و کلیه کادر درمانی و بهداشتی که این روزها به طور شبانه روز مشغول فعالیت هستند، تقدیر و تشکر کرد.
قدردانی اداره کل استاندارد استان مرکزی از مدافعان سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، در این نامه آمده است: در این روزهایی که سایه وحشت و نگرانی از بیماری کرونا روز به روز در کشور و جهان بیشتر و بیشتر می شود روی دیگر سکه همدلی، ایثار، فداکاری و گذشت، آن هم در حد اعلای خودش، یعنی از جان خود گذشتن برای نجات جان یک هموطن می باشد.

در خط مقدم این جبهه، جامعه پزشکی و پرستاران و کادر درمانی و همه گروه هایی که به نوعی با این عزیزان پیوند دارند، قرار دارد. دست تک تک این عزیزان را می بوسیم. اینها حماسه می آفرینند همانند رزمندگان جان بر کفی که هشت سال از خاک و ناموس کشور عزیزمان دفاع کردند.

وظیفه خود می دانیم به بهانه سپاسگزاری از شما، از سوی کارکنان استاندارد، بگوییم که این موهبت و مسئولیت اگرچه از پی سالها تلاش خستگی ناپذیرتان به دست آمده، اما به یقین برداشتن درد از دل دردمندان و پرستاریشان تا پای جان، مسئولیتی نبوده که خداوند به بهای آموختن کتاب و جزوه به شما هدیه کند؛ بلکه بی گمان، انگشتی از آسمان به شما اشاره کرده و شما برگزیده شده اید برای همین روزهای سخت، برای همین روزهای تنهایی و برای روزهایی که انسان در جستجوی رحمت الهی در زمین دست به آسمان است و امیدوار عزیزان ایران زمین، صبر و استقامتتان، پایداری و مقاومتتان، گذشت و فداکاریتان در این روزهای سخت، هرگز فراموشمان نمی شود، امروز روز سخت امتحان است و شما به فضل الهی و دعای همه ما، از این امتحان الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهید آمد.


نظر شما :