همدلی مهمترین رمز موفقیت این روزها

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۸ کد : ۸۹۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۴۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه رمز پیروزی در این ایام و مقابله با ویروس کرونا همدلی است، گفت: تمام کادر درمان در این ایام به طور شبانه روز در حال تلاش هستند.
همدلی مهمترین رمز موفقیت این روزها

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رییسه دانشگاه، افزود: در روزهای نخست شیوع این بیماری بسیاری از کادر درمان و پرسنل از رفتن به مراکز درمانی برای مقابله با کرونا و درمان آن ترس داشتند، اما کادر درمان از این امتحان سربلند بیرون آمده و خوش درخشیدند و مانند دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و شهامتی که از خود نشان دادند از این کارزار حماسه ای دیگر آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: در آینده و برای پیشرفت سریع تر و بهتر جامعه و کشور می ‌توان از این همدلی به عنوان کلید موفقیت استفاده کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های کلیه همکاران در بیمارستان ها، همکاران و پرسنل معاونت غذا و دارو و برخی همکاران که در این ایام کمتر دیده می‌شوند، اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی این عزیزان خوشبختانه استان مرکزی جزو اولین استان هایی بود که کمبود الکل را در سطح جامعه حل کرد.

وی بیان کرد: روزانه بالغ بر ۳۵۰ مادر باردار را غربالگری می کنیم تا در صورت مشاهده علائم در سریع ترین زمان خدمات درمانی ارائه شود.

دکتر جمالیان در پایان تاکید کرد: به لطف خداوند منان ایران اسلامی از این برهه و بحران سربلند بیرون خواهد آمد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی که برای تقدیر از زحمات کادر درمانی و مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی اراک در جلسه هیات رییسه دانشگاه حضور یافته بود، گفت: تاریخی در آینده از مجاهدت های مدافعان سلامت به نیکی یاد خواهد کرد.

حجت الاسلام ایمانی مقدم افزود: در این شرایط خاص، ماهیت انسان ها و تمدن ها بروز و ظهور می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ماهیت تمدن غرب به تبعیض نژادی در بحران کرونا و این موضوع که ثروتمندان درمان می شوند و فقرا به حال خود رها می شوند نقطه ضعف و لکه ننگی است که این روزها دامن تمدن سود گرایانه غرب را گرفته است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مرکزی اظهار داشت: در ایران و مهد تمدن اهل بیت همه به یک اندازه از خدمات درمانی و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: حرم امام رضا (ع) و دیگر اماکن مذهبی در طول تاریخ بسته نشدند و تعطیلی موقت آنها در این ایام و بنا به تشخیص اعلم، نشانگر رفاقت علم و دین در کنار هم و تکمیل‌کننده یکدیگر است.

حجت الاسلام ایمانی مقدم در پایان فضای ایثار و جهاد در راه سلامت و شهادت در این راه را قابل تقدیر دانست و از زحمات کلیه پرسنل و کادر درمانی در کلیه شهرستان های استان تقدیر و تشکر کرد.

کلید واژه ها: هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک


( ۱ )

نظر شما :