رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک:

مجمع خیرین سلامت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک تشکیل شد

۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۰ کد : ۸۹۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۲۴
رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک از تشکیل مجمع خیرین سلامت این بیمارستان خبر داد.
مجمع خیرین سلامت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک تشکیل شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان گفت: به دنبال دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همه بیمارستان‌ها باید نسبت به تشکیل خیرین سلامت اقدام کنند که بیمارستان ولی‌عصر نیز در این راستا اقدام به تشکیل این مجمع کرده است.

وی تصریح کرد: اعضای مجمع خیرین باید از بین خیرین و اعضای هیأت امنای خیرین آن بیمارستان تشکیل و حالت مردمی داشته باشد.

رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک با بیان اینکه طی چند ساله گذشته کمک به بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) مورد غفلت خیرین قرار گرفته و آنان بیشترین توان و کمک خود را به بیماران سرطانی اختصاص داده‌اند، بیان کرد: اکثر مراجعین بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) جوانانی هستند که در اثر حادثه صنعتی یا تصادف گاهی برای یک‌عمر دچار نقص عضو می‌شوند و نیاز دارند که ارگان مردمی یا NGO آنها را حمایت کند تا بتوانند دوباره به زندگی بازگردند.

وی ادامه داد: خیرین سلامت بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) با هدف کمک به این نوع بیماران تشکیل و به ثبت رسیده است و ان‌شاءالله به‌زودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

دکتر جمالیان با بیان اینکه خیرین نه‌تنها در بحث هزینه‌های درمانی بلکه مخارج بعد از عمل و نگهداری بیماران را نیز تقبل خواهند کرد، گفت: در بخش آی‌سی‌یو بیماران برای نگهداری با هزینه‌های امروز ماهیانه حدود 3 میلیون هزینه نیاز است که تأمین این مبلغ برای خانواده‌های سطح متوسط در این شرایط اقتصادی سخت است.

وی با اشاره به اینکه هیأت مدیره خیرین سلامت بیمارستان 5 نفر هستند دو نفر هم به عنوان علی‌البدل و یک نفر بازرس است، افزود: اعضای هیأت مدیره به‌زودی نسبت به انتخاب مدیرعامل اقدام خواهند کرد.

رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر(عج) اراک در پایان کمک به بیمارانی که از لحاظ مراقبت‌های سلامتی نیاز به حمایت دارند، کمک به ساخت بیمارستان جدید و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان، تأمین لوازم مصرفی آزمایشگاهی و کمک به درمان داروئی بیماران خاص از جمله بیماران ام‌اس، سرطانی، پیوندی و... را از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای خیرین سلامت این بیمارستان برشمرد.

کلید واژه ها: مجمع خیرین سلامت بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک دکتر سید محمد جمالیان رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک


( ۲ )

نظر شما :