دومین روز از هفته سلامت با شعار پزشکان، پرستاران، ماماها و اعضای خانواده نظام سلامت در مقابله با کرونا

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۸ کد : ۸۹۶۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۲۲
دومین روز از هفته سلامت با شعار پزشکان، پرستاران، ماماها و اعضای خانواده نظام سلامت در مقابله با کرونا را سپری کردیم.
دومین روز از هفته سلامت با شعار پزشکان، پرستاران، ماماها و اعضای خانواده نظام سلامت در مقابله با کرونا

پزشکان پرستاران، ماماها و تمامی عزیزان این روزهای سخت را در حالی می‌گذرانند، که به دور از اعضاء خانواده و در شیفت های سنگین بیمارستانی، بر بالین بیمارانی هستند که بعد از خدا چشم امیدشان به این عزیزان است، عزیزانی که در شیفت های طولانی، در آن لباس هایی که تحمل کردنشان بسیار سخت و طاقت فرسا است، به خاطر نجات جان همشهریانمان،  به خاطر عشق و تعهدی که به حرفه خود دارند، درمان می کند و تحمل می کنند تا عشق را، سلامتی را، زندگی را به نیازمندان بازگردانند.

ای کاش مردمان عزیزمان این روزها کمی حال اعضای کادر درمان مان را بیشتر درک نمایند.

ای کاش مردم بیشتر رعایت کنند موارد پیشگیرانه را، تا کمتر مبتلا شوند، بیمارستان ها کمتر بیمار داشته باشند، تا باری از دوش این عزیزان برداشته شود.

هوا رو به گرم شدن است و ماه مبارک رمضان در حال شروع شدن و مدافعان سلامت ما در بیمارستانها باید این شرایط را و این لباس های سخت و سنگین را با این ماسک های نفس گیر تحمل نمایند تا جان بیماران مبتلا به کرونا را در بیمارستانهای خوانساری، ولیعصر(عج) و بیمارستانهای شهرستان های استان نجات دهند.

می ستاییم ایثارتان را و سر تعظیم فرود می آوریم در برابر این همه گذشت و فداکاری، بی شک شما سربازان گمنام این وطن هستید و در این دو ماه مبارزه با کووید19 تعدادی از شما عزیزان در حال خدمت به مردم به بیماری کرونا ویروس مبتلا شده اید و حال بعد از بهبودی دوباره به میدان نبرد برگشته اید.

قدردان شما و تلاش های شبانه روزی دکتر صادقی معاون محترم درمان، مدیران و پرسنل معاونت درمان دانشگاه، روسا و مدیران بیمارستانها، پزشکان، متخصصان، پرستاران، ماماها، پرسنل آزمایشگاهها، همکاران رادیولوژیست، نیروهای خدماتی بیمارستانها و تمامی کادر پرتلاش درمان هستیم و برای رسیدن به خواسته های به حق شما بزرگواران از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

 

دکتر سید محمد جمالیان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک

کلید واژه ها: هفته سلامت سال ۱۳۹۹


( ۵ )

نظر شما :