دکتر سید محمد جمالیان:

هر زمانی که به مشکل برخورد کردیم مسئولین استانی را همراه خود دیده ایم / سیر نزولی تعداد مبتلایان در استان مرکزی

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۳ کد : ۸۹۶۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۶۸
در جلسه مشترک فرمانده سپاه روح الله استان با ریاست، معاونین و جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اراک، دکتر سید محمد جمالیان ضمن سپاس و قدردانی از زحمات کادر درمان و مسئولین در مبارزه با کرونا، برآیند این کار را قابل قبول اعلام کرد و گفت: در درجه نخست لطف خدا سپس همدلی و تعاون میان مسئولین استانی بوده که این مهم در تاریخ ایران به یادگار خواهد بود.
هر زمانی که به مشکل برخورد کردیم مسئولین استانی را همراه خود دیده ایم / سیر نزولی تعداد مبتلایان در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: این تعامل، وظیفه کادر درمان را در این عرصه سنگین تر کرده چرا که، هر زمانی که به مشکل برخورد کردیم مسئولین استانی را همراه خود دیده ایم.
وی اظهار داشت: با تمام اطلاعات ناقص از این ویروس و نداشتن تجربه کافی، توانسته ایم در کشور و استان، این بیماری را کنترل کنیم، به طوری که جامعه جهانی از این اقدام، با داشتن تمام مشکلات متحیر شده؛ که باید گفت رمز مهم موفقیت ملت ایران در این پیروزی، هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و وحدت مردم و مسئولان است.
 رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطر نشان کرد: با توجه به رصد روزانه آمار جهانی از تفاوت درمان میان رنگ پوستان و قشر ضعیف جامعه در کشورهای اروپایی ابراز تاسف و در مقابل ارائه خدمات غیرقابل تبعیض میان مبتلایان و بعضاً خدمات رایگان برای اتباع غیر ایرانی را گواهی این ادعا دانست.
دکتر جمالیان در ادامه تاکید کرد: علیرغم پیش بینی ها از افزایش تعداد مبتلایان و نگرانی‌های زیاد از آغاز طرح بازگشایی اصناف کم خطر با توجه به مشکلات اقتصادی، استان ما با تلاش شبانه روزی مردم و مسئولین شاهد روند سیر نزولی در این ایام بوده است.
وی در پایان گفت: امیدواریم با این اقدامات پیشگیرانه و نیز همکاری مردم استان مرکزی جزو اولین استان‌های کشور باشیم که پیروزی بر این ویروس را جشن می‌گیریم.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم در این جلسه گفت: تا آخرین لحظه در کنار کادر درمان و مردم همانند سرباز ایفای نقش می‌کنیم.
سردار محسن کریمی افزود: با توجه به اینکه در هر زمینه ای و برای غلبه بر هر مشکلی، دانش و اطلاعات آن زمینه حرف اول را می زند در این برهه زمانی و مقابله با این ویروس، سپاه تنها نقش کمک کننده به کادر درمانی که از دانش کافی برخوردار است را دارد.
وی خاطر نشان کرد: از زمان تاسیس سپاه تاکنون و تغییر ساختار این نهاد انقلابی و کاملاً مردمی در زمان های مختلف و احساس مسئولیت و اقدام در شرایط بحرانی، نشانگر منعطف بودن این سازمان است.
او در ادامه ضمن اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از همان روزهای نخست، با چالش های بسیاری مواجه بوده تاکید کرد: در این ایام نیز با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان نظام و شدیدترین سانسور های خبری، عملکرد قابل دفاع کادر درمان و کارنامه قابل قبول آنان در این ایام وصف ناشدنی است.
سردار کریمی در ادامه گفت: می توان این ایام را زیباتر دید، زیبایی که ریشه در معنویت مردم دارد.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون بسته های کمک معیشتی و کمک های مومنانه به ارزش تقریبی ۷ میلیارد تومان در بین جامعه هدف توزیع شده است.


نظر شما :