روحانیت در کنار کادر درمان استان مرکزی

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۴ کد : ۹۰۹۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۰۰
مدیرکل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان مرکزی به همراه جمعی از روحانیون که به نمایندگی از طلاب حوزه های علمیه استان که صبح امروز به دانشگاه علوم پزشکی اراک آمده بودند، به حمایت همه جانبه از کادر درمان تاکید کردند.
روحانیت در کنار کادر درمان استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، حجت الاسلام طاهری گفت: جامعه روحانیت قدردان زحمات کادر بهداشتی و درمانی بوده و تمام قد در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.
همچنین حجت الاسلام مرادی، مسئول بنیاد بین المللی غدیر استان از مدیریت رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و کنترل شرایط بحران و فداکاری مدافعان سلامت تشکر کرد و گفت: مطمعنا و صددرصد، خداوند متعال اجر این روزهای سخت و پیش رو را به تمام کسانیکه در این روزها از تمام تلاش خود دریغ نمی کنند، بی نصیب نخواهد گذاشت.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم اقدامات صورت گرفته را جزء وظایف انسان دوستانه برشمرد و گفت: یکدل و یکرنگ شدن همه نسبت به شکست دادن این ویروس، رمز موفقت این روزهای استان مرکزی است که قطعا در تاریخ استان ثبت خواهد شد.
دکتر سید محمد جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: جامعه روحانیون در این مدت یکی از روحیه بخش ترین عناصر خدمت، در کنار کادر درمانی بوده اند.
وی تاکید کرد: بودند طلاب و از حوزه های علمیه روحانیونی که به صورت ناشناس و در خط مقدم از همان روزهای نخست، به پرستاران و بعضا خدمات کمک می کردند.
دکتر جمالیان گفت: این مطلب که جمعی از افراد که چنین اقداماتی را انجام می دهند که جزء وظایف سازمانی و اداری شان هم نیست و بدون کوچکترین چشم داشتی، هر کاری که از دستشان بر می آید انجام می دهند، بسیار ارزشمند می باشد و بزرگترین روحیه به کادر درمانی و بهداشتی و حتی بیماران است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان یکی دیگر از رمزهای موفقیت استان در دوران گذر از کرونا را همایش قرآن و عترت که اواخر سال گذشته در اراک و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد، عنوان کرد و گفت: انرژی صرف شده در این ایام  و موفقیت نسبی کنونی برگرفته از معنویات آن همایش است.


نظر شما :