بیمارستان جدیدالاحداث ولیعصر اراک چشم و چراغ استان مرکزی و استان های همجوار

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۵۳ کد : ۹۱۱۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۴۱۲
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: پروژه ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک هرچه سریعتر باید تکمیل شود، چراکه هم به مردم استان مرکزی و هم استانهای دیگر خدمات رسانی می کند.
بیمارستان جدیدالاحداث ولیعصر اراک چشم و چراغ استان مرکزی و استان های همجوار

به گزارش وب دا مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در حاشیه بازدید از پروژه ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک افزود: تکمیل شدن  این پروژه دغدغه ی همه مسئولین استانی است.

وی خاطرنشان کرد: این توقع بود که تا اواخر امسال یا نهایتاً تا سال آینده این پروژه که سالهاست کار ساخت آن طول کشیده، آماده و بهره برداری شود، اما متاسفانه بدقولی پیمانکار این مهم را به تاخیر انداخت.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه با پیمانکار برخورد و از آن سلب مسئولیت خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به تزریق مناسب اعتبار به این پروژه، پیشرفت چندانی حاصل نشده و پیمانکار نتوانسته انتظارات مردم و مسئولین را برآورده کند و به همین علت "خلع ید" می شود.

وی بیان کرد: از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شخص دکتر نمکی (وزیر بهداشت) درخواست می کنیم، در اولین فرصت و پس از بررسی های لازم، پیمانکاری ماهر و جدید برای انجام عملیات باقیمانده در این پروژه معرفی کنند..

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان گفت: را ه اندازی این مرکز درمانی که به گفته ی کارشناسان در شرایط حساس قادر به استقرار حدود 700 تخت بیمارستانی است، کمک زیادی به افزایش سرانه ی بهداشتی و درمانی کشور و استان خواهد کرد.

گفتنی است؛ پروژه بیمارستان 480 تختخوابی حضرت ولی عصر(عج) شهر اراک در ۱۳ طبقه با زیربنای ۴۷۸۰۰ مترمربع در جنب ساختمان قدیمی بیمارستان مذکور در نزدیکی میدان سرداران این شهر در حال اجراست.

کلید واژه ها: ساختمان در حال احداث بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امام جمعه اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی


( ۱ )

نظر شما :