پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۵ کد : ۹۱۲۹ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۹۰
دکتر سید محمد جمالیان در پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را به تمامی کارگران به خصوص کارگران و زحمت کشان حوزه سلامت استان که این روزها هم پای پزشکان و پرستاران در حال مهار کرونا ویروس هستند تبریک گفت. به گزارش وب دا مرکزی، متن پیام به این شرح است:
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر

بسمه تعالی 

یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خود اتکایی در تمام جامعه به خصوص در بخش حوزه بهداشت و درمان محسوب می شوند.
این روزها که درگیر مهار ویروس کرونا در استان هستیم و همه بسیج شده اند برای شکست کرونا کارگران و نیروهای خدمات رسان به اندازه پزشکان، پرستاران و کارشناسان و... در این امر سهیم می باشند و بدون حضورشان خدمت رسانی به بیماران میسر نمی باشد و این مهم هرگز محقق نمی شود ولی متاسفانه در این روز ها این عزیزان کمتر دیده شده اند و ما قدردان زحمات تک تک شما زحمت‌کشان عرصه سلامت هستیم.
بی شک کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات این تلاش گران، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی به خصوص همکاران خودم این عرصه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک، که با تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه را فراهم می نمایند تبریک گفته و آرزوی توفیق و سربلندی همه این عزیزان را داریم و امیدواریم شاهد پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

دکتر سید محمد جمالیان 
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک
۱۱ اردیبهشت ۹۹

کلید واژه ها: پیام تبریک روز کارگر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان


( ۱ )

نظر شما :