رییس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک:

لباس و گان مورد نیاز مراکز بیماستانی در اراک و محلات تولید می‌شود

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۸ کد : ۹۱۷۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۵۰
رییس اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: لباس و گان مورد نیاز مراکز بیماستانی در سه مرکز شامل ۲ کارگاه در اراک و یک کارگاه در شهرستان محلات تولید می‌شود و کارگاه‌های تولید ماسک نیز در سراسر استان پراکنده است.
لباس و گان مورد نیاز مراکز بیماستانی در اراک و محلات تولید می‌شود

به گزارش وب دا مرکزی، عباس مهرآبادی افزود: الزام بهداشتی بودن محیط، استفاده کارکنان از ماسک و لباس، تهویه مناسب، داشتن رختکن و تولید نکردن هیچ اقلام دیگری به غیر از ماسک و گان از شرایط اخذ مجوز فعالیت بهداشتی کارگاه‌های تولیدی است.

وی اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی هر دو تا سه هفته یکبار به کارگاه‌های تولید گان و ماسک مراجعه و در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی، موارد را متذکر می‌شوند.

رییس اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: کارگاه‌های تولید گان و ماسک بیشتر به صورت خانگی است که تا خرداد ادامه فعالیت دارند و پس از آن به صورت شرکتی و با تجهیزات صنعتی به تولید می‌پردازند که منجر به افزایش شمار تولیدات خواهد شد.

وی گفت: کارگاه‌های تولید دستکش و مواد ضدعفونی برعهده حوزه غذا و دارو است و مجوز فعالیت را این مجموعه در استان صادر می‌کند.

مهرآبادی در پایان بیان کرد: ۲۰ کارگاه تولید ماسک سه لایه و گان در استان مرکزی با مجوز دانشگاه علوم پزشکی اراک فعالیت دارند.

کلید واژه ها: تجهیزات و ملزومات پزشکی


( ۶ )

نظر شما :