دکتر سید محمد جمالیان:

هر زمان که به نسل جوان و پر انرژی اعتماد شد، نتیجه ی مطلوبی نیز حاصل شده است

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۹ کد : ۹۲۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۸۳۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک، سه عامل، فکر نو، نسل جدید و ریسک را مهمترین عناصر پیشرفت دانشگاه برشمرد.
هر زمان که به نسل جوان و پر انرژی اعتماد شد، نتیجه ی مطلوبی نیز حاصل شده است

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در جلسه هیات رییسه دانشگاه گفت: برای عقب نماندن از اتفاقات دنیا و با توجه به سرعت بالای پیشرفت در دیگر جوامع، نیاز به تزریق نیروی جوان با ایده های بکر و نو در کنار نسل قدیم به شدت احساس می شود.
وی افزود: یکی از بزرگترین چالش های پیش رو دانشگاه علوم پزشکی اراک، قدرت ریسک پایین و استفاده از افراد با سوابق بسیار زیاد و جابجایی آنان در بین واحدها و عدم استفاده و اعتماد به جوانان می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: باید از پتانسیل و توانمندی های جوانان بیش از پیش استفاده شود، چرا که هر زمان که به این نسل پر انرژی اعتماد شده، نتیجه ی مطلوبی نیز حاصل شده است.
 وی اظهار داشت: برای انتخاب کارشناس ستادی، گذراندن سلسله مراتب اداری را رعایت کنید.
دکتر جمالیان گفت: افرادی که به عنوان کارشناس ستادی در دانشگاه علوم پزشکی اراک جذب و مشغول به کار می شوند، می بایست از صلاحیت لازم برخوردار و سلسله مراتب را طی کرده باشند، تا بتوانند، باعث سرعت بخشیدن به پیشرفت اداری در دانشگاه شوند.
وی خاطرنشان کرد: عملکرد خوب یا بد یا ضعیف این کارشناسان در آینده، نتیجه سختگیری امروز ماست، پس در نتیجه آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از کارکنان و مدیران کلیه مجموعه ها، خواست که کمبودهای خود را به گوش مدیران و سپس معاونین برسانند تا از طریق وزارتخانه پیگیری و در صورت امکان حل شود.

کلید واژه ها: هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :