بیمارستان ولی عصر اراک، سفید شد

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۵۸ کد : ۹۲۹۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۰۸
رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک گفت: این مرکز درمانی با ترخیص آخرین مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار گرفته است.
بیمارستان ولی عصر اراک، سفید شد

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر بهنام محمودیه افزود: هیچ فرد مبتلا به کرونا در این مرکز درمانی پذیرش نخواهد شد و در تلاش هستیم شرایط را برای ارئه خدمت به دیگر بیماران، فراهم کنیم.

وی ضمن تشکر از زحمات پرسنل و کادر درمان این مرکز که بیش از 70 روز و به طور شبانه روز، بی وقفه و خستگی ناپذیر، در ایام کرونایی خدمت رسانی کردند، اظهار داشت: هم استانی های عزیز می توانند، بدون دغدغه و نگرانی از ویروس کووید 19 و بیماری های تنفسی، برای پیگیری و درمان موارد مورد نظر خود به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام، 3 نفر از همکاران بیمارستان مبتلا شدند که خوشبختانه هیچ یک بستری نشده و با گذراندن دوران قرنطینه در منزل و بهبودی کامل مجددا به جمع ما پیوستند.

رییس بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک در ادامه افزود: در ابتدای شیوع این ویروس، قول مساعدت هایی از طرف وزارتخانه برای افزایش روحیه کادر درمان درگیر و کسانیکه از واحد های دیگر به خط مقدم مقابله با این ویروس رفته بودند، داده شده بود که متاسفانه تاکنون هیچ ابلاغی به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی داده نشده و امیدواریم با پیگیری های مسئولان، این امر محقق شود.

دکتر محمودیه در پایان خاطرنشان کرد: از 18 اسفند سال گذشته که برای دومین بار این مرکز به عنوان مرکز پذیرش بیماران مبتلا به کرونا شناسایی و معرفی شد تا امروز، 628 بیمار تنفسی بستری شده اند که از این تعداد، تست 158 بیمار مثبت و مابقی هم درگیری ریه در سی تی اسکن داشتند، 521 بیمار هم با حال عمومی خوب مرخص شدند.

کلید واژه ها: رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک دکتر بهنام محمودیه


نظر شما :