تعیین تکلیف نهایی پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) تا دو ماه دیگر

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۶ کد : ۹۳۶۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۸۳
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پروژه ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک یکی از پروژه های ملی و یکی از مطالبات به حق مردم اراک و استان مرکزی می باشد.
تعیین تکلیف نهایی پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) تا دو ماه دیگر

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: متاسفانه در ماه های پایانی سال گذشته توقعاتی که از پیمانکار می رفت، به دلایل مختلف، محقق نشد و باعث شد این پروژه در چند ماه اخیر بدون پیشرف فیزیکی منتظر تعیین تکلیف نهایی و تصمیم گیری صلاحیت پیمانکار بماند.

وی اظهار داشت: با جلسات متععدی که با مسئولین استانی و وزیر بهداشت برگزار کردیم، نهایتا به این نتیجه رسیدیم که به پیمانکار فعلی، فرصتی دو ماهه داده شود تا با برطرف کردن نقاط ضعف شاهد افتتاح این پروژه باشیم و در غیر اینصورت، این قرارداد پس از دو ماه، یکطرفه فسخ و خسارات وارده از پیمانکار اخذ خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه، افتتاح این پروژه یکی از آرزوهای بنده است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا یک روز هم که شده زودتر به بهره برداری برسد، بیان کرد: قراردادی این پروژه از سال 1395 منعقد شده و تاکنون بالغ بر 70 میلیارد تومان هزینه شده است و برای تکمیل پروژه که در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد،120 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی تاکید کرد: اگر پیمانکار فعلی با عزمی جدی تر ادامه فعالیت دهد، مطمئنا کار ساخت ساختمان پروژه تا پایان سال تمام و در سه ماهه نخست سال آتی، بیمارستان تجهیز و راه اندازی خواهد شد.

دکتر جمالیان اضافه کرد: امیدواریم برای پیشرفت و سرعت بخشیدن در کار پروژه هم از حمایت های مالی وزارتخانه و هم از طرح توازن استان بتوان کمک گرفت و منابع مالی مورد نیاز را تامین کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان به جلسه اوایل هفته خود با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: در آن جلسه نیز مصوب شد 40 میلیارد تومان به بیمارستان خمین اختصاص و کار ساخت پروژه بیمارستان ساوه تا 10 روز آینده آغاز شود.

گفتنی است طی نشستی با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، سید علی آقازاده استاندار مرکزی، مهندس ساکی مدیرکل دفتر منابع توسعه فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، مهندس زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی، دکتر جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی دیگر از مسئولین و پیمانکار پروژه آخرین وضعیت پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) اراک بررسی شد.

کلید واژه ها: ساختمان در حال احداث بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک


( ۷ )

نظر شما :