بسیج امکانات شهرداری‌ ها برای مقابله با شیوع کرونا

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۸ کد : ۹۳۸۳ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۲۰۷
تشکر رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از کمک های شهرداری های استان در راستای مقابله با شیوع کرونا
بسیج امکانات شهرداری‌ ها برای مقابله با شیوع کرونا

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان در پیامی از زحمات و تلاش های شبانه روزی پرسنل شهرداری های استان برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا با گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد، تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تشکر ویژه از شهرداری اراک، گفت: شهرداری اراک از روزهای نخست شیوع این ویروس در امر مقابله با این بیماری همه توان خود را بسیج کرد و تا مهار این بیماری این اقدام را در کنار سایر خدمات خود به مردم انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: از هم استانی های عزیز می خواهیم، تا مهار این ویروس، همپچنان به توصیه‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها توجه کنند و دانشگاه علوم پزشکی، کادر بهداشت و درمان و شهرداری و البته سایر نهادها و اداراتی که همگی با همدلی مثال زدنی، در جهت ریشه کنی این ویروس منحوس تلاش میکنند را کمک و حمایت کنند.

به گفته عسگری معاون خدمات شهری شهرداری اراک ضدعفونی و گندزدایی کلانشهر اراک از 13 اسفند سال گذشته شروع و تا نابودی این ویروس ادامه دار خواهد بود، به طوریکه تاکنون یک میلیون و ۶۵۱ هزار و ۳۸۹ لیتر محلول برای ضدعفونی و گندزدایی کلانشهر اراک در راه مقابله با ویروس کرونا استفاده شده است.

کلیدواژه‌ها: ویروس کرونا شهرداری اراک


( ۲ )

نظر شما :