همکاران روابط عمومی همپای مدافعان سلامت

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱ کد : ۹۴۵۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۵۵
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: همکاران روابط عمومی در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹، پا به پای مدافعان سلامت تلاش کردند.
همکاران روابط عمومی همپای مدافعان سلامت

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان و در مراسمی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، افزود: در روزهای ابتدایی شیوع این ویروس، کمتر کسی جرات رفتن به مراکز درمانی درگیر این بیماری را داشت، اما همکاران دانشگاه علوم پزشکی در واحد روابط عمومی با تهیه عکس و گزارش های خبری مربوطه و حاضر شدن در مکان های پرخطر، نه تنها مجاهدت های کادر درمان را به شایستگی نشان داده، بلکه این جرات را به بقیه همکاران و بعضاً مسئولین و مدیران سایر دستگاه های اجرایی دادند.

وی با اشاره به نقش پررنگ و مهم روابط عمومی در همه دستگاه اجرایی به خصوص دانشگاه علوم پزشکی از زحمات مدیریت روابط عمومی دانشگاه و کارشناسان روابط عمومی در شهرستان های استان و زحمات شبانه روزی آنان در انعکاس به موقع اخبار در روزهای پایانی سال و اوایل امسال که با بحرانی به نام کرونا دست و پنجه نرم می کردیم، تشکر کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه روابط عمومی پویا و فعال را، نشان پویایی و فعال بودن آن اداره و نهاد عنوان کرد.

دکتر جمالیان همچنین در پایان با اشاره به مشکلات واحد روابط عمومی از قبیل چندکاره بودن همکاران روابط عمومی و کمبود امکانات و تجهیزات، گفت: تلاش می کنیم مشکلات پیش روی روابط عمومی را تا حد زیادی کم کنیم.

 

دکتر بهمن صادقی سده معاون درمان و دکتر علی علیمحمدی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه نیز در ادامه این مراسم هر کدام جداگانه از زحمات همکاران روابط عمومی به خصوص در ایام شیوع بیماری کووید19 تشکر کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: حلقه ی رابط و واسطه ی بین مردم به عنوان خدمت گیرندگان و ارباب رجوع و مدیران و مسئولان دانشگاه، واحد پر استرس و فعال روابط عمومی است.

دکتر صادقی سده افزود: انعکاس سریع و به موقع اخبار این حوزه، قطعاً موجب ارتقا کیفیت خدمات خواهد شد.

دکتر علیمحمدی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز ضمن تبریک این روز و قدردانی از زحمات کارشناسان و همکاران روابط عمومی، رمز موفقیت این واحد را تلفیق، تجربه و جوانی عنوان کرد.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در ادامه مراسم گفت: به گفته ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اهمیت و ارزش فعالیت در فضای مجازی، با حفظ و حمایت از انقلاب برابری می کند.

حجت الاسلام مهرداد کوشکی افزود: هنر هشتم بودن این جایگاه و تعیین روز 27 اردیبهشت به این نام، نشان از اهمیت و ارزش جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرموده اند "فعالیت صحیح در عرصه مجازی به اندازه ی حمایت از انقلاب اهمیت داشته و ذکر مستحبی بعد از نماز فعالیت در این عرصه  است."

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه زمانی مسئولین به خاطر تقوا و ریا نشدن، حاضر به بازگویی اقدامات خود نبودند، اما اکنون و به گفته رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان و مدیران، اقدامات صورت گرفته، به خصوص کارهای خوب و شایسته باید به گوش مردم برسد.

حجت الاسلام کوشکی در پایان ضمن اشاره به زحمات حوزه ی روابط عمومی در ایام کرونا و تبریک این روز به همکاران این واحد گفت: کار کارشناسان روابط عمومی شناساندن و دیده شدن زحمات مدافعان سلامت بود، حال آنکه زحمات خودشان کمتر دیده شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارشناسان و رابطین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در ستاد، معاونت ها، شبکه ها، بیمارستان ها، دانشکده ها و اورژانس با اهداء لوح، تقدیر و تشکر شد.

کلید واژه ها: شورای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی


نظر شما :