شناسایی ۳۱ مورد کووید۱۹ در بیست و چهار ساعت گذشته در استان مرکزی

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۲ کد : ۹۵۰۷ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۴۲۹۶
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: از ظهر روز گذشته تا ظهر امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۳۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده است که از این تعداد ۲۶ مورد مربوط به شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۴ مورد مربوط به ساوه و یک مورد هم مربوط به خمین می باشد که به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۸۹۳ نفر رسیده است.
شناسایی ۳۱ مورد کووید۱۹ در بیست و چهار ساعت گذشته در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: از ۲۶ مورد مبتلا جدید در شهرستانهای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۶ مور منجر به بستری شده است و ۲۰ مورد باقی به صورت سرپایی و درمان در منزل بوده اند، در ساوه ۱ مورد آن بستری شده است و هر ۴ مورد خمین نیز به صورت سرپایی بوده اند.
وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی از این بیماری گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس ۱۶۵ نفر می باشد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: از تعداد ۱۸۹۳ مورد مثبت در استان تا به حال، تعداد ۱۰۹ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۳۶ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۲۴۸ مورد هم مرتبط با شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 استان مرکزی


( ۷۹ )

نظر شما :