بیمارستان آیت الله طالقانی اراک تنها مرکز تک تخصصی استان مرکزی

۰۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷ کد : ۹۵۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۹۸
رییس مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک گفت: بسیاری از هم استانی ها و همشهریان عزیز این مرکز را همچنان به نام (زایشگاه) می شناسند که یک برند استانی است و یا خود و یا لااقل یکی از اقوام و بستگانشان در این مرکز به دنیا آمده اند.
بیمارستان آیت الله طالقانی اراک تنها مرکز تک تخصصی استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر پژمان حدادی افزود: این مرکز تنها مرکز تک تخصصی استان مرکزی است و با دارا بودن بزرگترین بخش nicu نوزادان، بار اصلی زایمان های استان و حتی استان های همجوار را نیز به دوش می کشد.

وی اظهار داشت: در روزهای شیوع بیماری کووید 19، این بیمارستان به عنوان سانتر زنان و نوزادان مشغول به کار شد و با جدا سازی و ایزوله سازی یک بخش آماده مقابله با این ویروس شدیم.

رییس مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک خاطرنشان کرد: در این مرکز، بخش vip را تعطیل و یک بخش 7 اتاقه به مادران باردار مشکوک محتمل به کرونا و 4 تخت nicu و 4 تخت نوزادان را نیز به نوزادان مورد مشکوک و محتمل و قطعی کووید 19، اختصاص دادیم.

وی تاکید کرد: در استان مرکزی هیچ موردی از فوت در هر دو گروه مادران باردار و نوزادان نبوده و این جای بسی خوشحالی است.

دکتر حدادی گفت: در حال حاضر هیچ بیمار مبتلا به کرونا در این مرکز بستری نیست و آمادگی کامل برای موج دوم این بیماری را داریم.

وی از مردم خواست با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی، کمک کنند تا هر چه زودتر از شر این میهمان ناخوانده خلاص شویم.

رییس مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک در پایان همچنین از ماماها، متخصصین زنان، رزیدنت ها و دیگر کادر و پرسنل بیمارستان آیت الله طالقانی که در طول شیوع این ویروس، شبانه روز تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

کلید واژه ها: مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی اراک دکتر پژمان حدادی


( ۱۳ )

نظر شما :