شناسایی ۳۴ مورد مبتلا جدید به کروناویروس در استان مرکزی

۰۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۷:۲۶ کد : ۹۵۸۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۹۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۳۴ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۲۸ مورد مربوط به شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۳ مورد مربوط به خمین و ۳ مورد هم مربوط به ساوه بوده است که به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۲۰۱۷ نفر رسیده است.
شناسایی ۳۴ مورد مبتلا جدید به کروناویروس در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: از ۲۸ مورد مبتلا جدید در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۲۶ مورد به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده اند و ۲ مورد نیز منجر به بستری بیماران در بیمارستان‌ شده اند، در شهرستان خمین ۲ مورد از ۳ مورد ابتلا جدید نیز به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده است.
وی اظهار داشت: در ساوه نیز یک مورد از بیماران در بیمارستان‌ این شهرستان بستری و ۲ مورد نیز به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از این بیماری در استان مرکزی گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان همان ۱۶۹ نفر می باشد.
دکتر جمالیان در پایان تصریح کرد: از تعداد ۲۰۱۷ مورد مثبت در استان تا به حال، تعداد ۱۲۷ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۴۴ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۳۴۶ مورد هم مرتبط با شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 استان مرکزی


( ۲ )

نظر شما :