نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

در امر مبارزه با کرونا کار بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام شد/ کرونا ویروس فرصت همدلی و وحدت در استان و کشور را فراهم آورد

۰۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۸ کد : ۹۶۱۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۷۲۷
در امر مبارزه با کرونا کار بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام شد/ کرونا ویروس فرصت همدلی و وحدت در استان و کشور را فراهم آورد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک، قبل از درگیری استان به ویروس کرونا، آمادگی کامل داشت.

به گزارش وب دا مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در حاشیه مراسم سوم خرداد (سالروز فتح خرمشهر) که در سپاه روح‌الله استان برگزار شد، با اشاره به اینکه عرصه کرونا، عرصه رزمایش بزرگ اجتماعی و معنوی را فراهم کرد، افزود: در امر مبارزه با کرونا، کار بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام شد.

وی اظهار داشت: ویروس کرونا که پدید آمد، فرصتی برای همدلی و وحدت و برگزاری رزمایش بزرگ تربیتی، اخلاقی، اجتماعی و معنوی نیز در سطح استان و کشور فراهم آورد.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات خوب و با برکتی صورت گرفته است، بیان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی، دومین استان درگیر در کشور بود، اقدامات به موقع باعث شد این ویروس در استان تا حد زیادی کنترل شود که باعث شد در حال حاضر، شرایط مطلوبی داشته باشیم.

وی در ادامه به جلسه ی دوم اسفند 98 با حضور، استاندار مرکزی، سردار کریمی (فرمانده سپاه روح‌الله استان) و رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک اشاره کرد و گفت: در آن جلسه، دکتر جمالیان با نگرانی تاکید کرد در  ۴۸ساعت آینده، دچار بحران خواهیم شد، که با تلاش همه جانبه و توکل به خداوند، از آن بحران عبور کرده و آماده‌ی روزهای آتی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای ادامه روند کنترل این بیماری باید همچنان نکات بهداشتی را رعایت و پروتکل های بهداشتی را انجام دهیم.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان از تلاش مسولان، مجاهدت مدافعان سلامت و همکاری و همراهی مردم در جلوگیری از شیوع این ویروس، تشکر کرد.

گفتنی است در پایان به نمایندگی از مدافعان سلامت استان از رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک، رییس و مسئولین دانشکده های علوم پزشکی خمین و ساوه، معاونین دانشگاه علوم پزشکی اراک، روسای بیمارستان های اراک و جمعی دیگر از مسولین با اهدا لوح قدردانی شد.


( ۱ )

نظر شما :