شناسایی ۱۴ مورد مبتلا به کروناویروس در  ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی

۰۶ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۴ کد : ۹۶۱۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۳۵۴
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۱۴ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که همه موارد مربوط به شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد و در ساوه و خمین موردی گزارش نشده است.
شناسایی ۱۴ مورد مبتلا به کروناویروس در  ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۲۰۳۱ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: هر ۱۴ مورد جدید در استان به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده اند و در ۲۴ ساعت گذشته بیماری در بیمارستان بستری نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در این بازه زمانی، یک مورد فوت ناشی از این بیماری در شهرستان خمین گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان به  ۱۷۰ نفر رسیده است.

دکتر جمالیان در پایان تصریح کرد: از تعداد ۲۰۳۱ مورد مثبت در استان تا به حال، تعداد ۱۲۷ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۴۴ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۳۶۰ مورد هم مرتبط با شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک بوده است.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 استان مرکزی


( ۲۱ )

نظر شما :