زبان قاصر در قبال کمک خیرین حوزه سلامت

۰۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۰ کد : ۹۶۲۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۱۴۵
زبان قاصر در قبال کمک خیرین حوزه سلامت

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در زمان بحرانی به نام کرونا، استان مرکزی شاهد خلق صحنه هایی زیبا و حمایت مردم از همنوعان خود بود که زبان مسئولان از این کمک های مادی و معنوی قاصر و  دست ها به نشانه ی ارادت و تشکر، به سینه است.

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: حمایت خیرین حوزه سلامت و خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و سرکشی و تبریک عید نوروز و دیگر اعیاد با گل و شیرینی، روحیه ی مدافعان سلامت و کادر درمان را به شدت زیاد کرد و مانع خستگی و تحمل فشار زیاد کار شد.

وی اظهار داشت: در کنار کادر درمان بودن آیت الله دری نجف آبادی(نماینده ولی فقیه در استان) و مهندس آقازاده(استاندار مرکزی) و معاونان ایشان و دیگر مدیران دستگاه های اجرایی، کمک زیادی به کنترل این ویروس و خروج از سختی ها و بحران روزهای نخست شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه با اشاره به حضور مستمر در برنامه های مختلف صدا و سیما استانی و مصاحبه های گوناگون با خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب و تشکر از زحمات فراوان از تمامی اصحاب رسانه، خاطرنشان کرد: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این مدت با اطلاع رسانی به موقع و فرهنگ سازی برای عموم مردم، کمک زیادی به جلوگیری از شیوع این بیماری کرد.

وی تاکید کرد: با اقدامات به موقع و مناسبی که با کمک همه در استان انجام شد، خدا را شاکریم که در حال حاضر به وضعیت نسبی قابل قبولی رسیده و می توان گفت در 5 شهرستان وضعیت سفید و اکثر موارد جدید به صورت سرپایی درمان و تعداد بستری ها نیز کمتر از 25 درصد کل مبتلایان شده است.

دکتر جمالیان در پایان ابراز امیدواری کرد: با ادامه دار بودن روند این همدلی و کنار هم بودن مردم و مسئولان، بتوانیم از این بحران عبور کرده و روزهای خوشی را تجربه کنیم.

کلید واژه ها: رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر سید محمد جمالیان خیرین حوزه سلامت استان مرکزی


( ۱ )

نظر شما :