شناسایی ۲۸ مورد مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی

۰۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۹ کد : ۹۶۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۳۹۶۷
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۲۸ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۲۴ مورد مربوط به شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک و ۵ مورد هم مربوط به خمین بوده است.
شناسایی ۲۸ مورد مبتلا به کروناویروس در  ۲۴ ساعت گذشته استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به ۲۱۰۱ نفر رسیده است.
وی اظهار داشت: از ۲۳ مورد جدید در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۲۲ مورد به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل بوده است و ۱ مورد نیز در بیمارستان بستری شده اند و در خمین نیز هر ۵ مورد سرپایی و قرنطینه در منزل بوده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: از تعداد ۲۱۰۱ مورد مثبت در استان، تعداد ۱۳۹ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۵۴۷  مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۴۱۵ مورد هم مرتبط با شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.
وی خاطرنشان کرد: در روز گذشته نیز ۲۳ مورد مبتلا جدید در استان مرکزی گزارش شده بود که اکثر این موارد نیز به صورت سرپایی و در منزل قرنطینه شده اند.
دکتر جمالیان در پایان گفت: در این ۲۴ ساعت مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس در استان همان ۱۷۰ نفر  می باشد.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 استان مرکزی


( ۵۸ )

نظر شما :