کمترین کسری بودجه و تامین نقدینگی و اعتبارات

۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۰ کد : ۹۷۳۱ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۰۸
مدیر برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با پیدایش کرونا در اوایل اسفندماه سال گذشته، با پیش بینی هایی که صورت گرفت و آمادگی نسبی مدیران توانستیم با تأمین نقدینگی و اعتبار، خریدهای خوب و متمرکزی انجام دهیم.
کمترین کسری بودجه و تامین نقدینگی و اعتبارات

به گزارش وب دا مرکزی، فرشید خازنچین افزود: اکثر دانشگاه های علوم پزشکی در کشور با پدید آمدن این ویروس، با کسری اعتبار مواجه بودند، در اراک و استان با برنامه ریزی هایی که از قبل صورت گرفته بود، با  کمترین کسری به استقبال کرونا رفتیم.

وی اظهار داشت: تامین ماسک و پک های حفاظت فردی برای پرسنل دانشگاه و درمان با هدف کمترین درگیری، از مهمترین دغدغه‌های مسئولان ستاد دانشگاه بود که به لطف پروردگار این مهم، انجام و بدون کوچکترین خطر جدی و فوتی برای همکاران انجام شد.

مدیر برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: با مشاهده فداکاری و گذشت همکاران در خط مقدم، ما نیز با هدف ایجاد انگیزه در پرسنل قراردادی و شرکت های پرستاری و پرسنل خدمات و نقلیه و سایر قراردادها توانستیم اکثر قراردادها را به روز و حتی گاهاً  تسویه کنیم و همچنین پاداش خوبی برابر کارانه شان در ماه اسفند در بیمارستان های معین و مراکز بهداشتی، هرچند ناچیز اما توزیع گردید.

وی تاکید کرد: در اسفندماه سال گذشته و با توجه به کاهش شدید درآمد بیمارستان ها و به دستور ریاست دانشگاه و معاونت توسعه دو ماه کارانه بین پرسنل و پزشکان توزیع و از طرفی با بخشنامه افزایش ۵۰ درصدی حقوق علیرغم کسری اعتبار و در تنگناهای مختلف، حداکثر تلاشمان را کردیم که این افزایش به حقوق پرسنل اضافه شود.

خازنچین در پایان گفت: با توجه به تلاش های رئیس و معاون توسعه دانشگاه، اعتبارات خوبی از وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه و هدفمندی تخصیص یافت، اما مهمترین دغدغه ی ما ایجاد بستر مناسب و زمینه سازی لازم برای آینده است.

کلید واژه ها: مدیر برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اراک فرشید خازنچین


نظر شما :