شناسایی ۳۵ مورد مبتلا به کروناویروس در آخرین نتایج آزمایشگاهی در استان مرکزی

۲۱ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۵ کد : ۹۸۸۲ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۵۱۹۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی ۳۵ مورد جدید ابتلا شناسایی شده اند که از این تعداد ۳۲ مورد مربوط به شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۲ مورد خمین و ۱ مورد هم در ساوه بوده است.
شناسایی ۳۵ مورد مبتلا به کروناویروس در آخرین نتایج آزمایشگاهی در استان مرکزی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: با توجه به تعداد مبتلایان جدید در استان مجموع افرادی که از زمان شیوع کرونا در استان مرکزی به این بیماری مبتلا شده اند به  ۲۵۰۵ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: از ۳۲ مورد از مبتلایان جدید در شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک ۲۷ مورد قرنطینه در منزل شده اند و ۵ مورد نیز در بیمارستان بستری شده است و از ۲ مورد خمین نیز ۱ مورد به صورت سرپایی و ۱ مورد بستری بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در شهرستان ساوه نیز ۱ مورد شناسایی شده به صورت سرپایی و قرنطینه در منزل می باشد.

وی اشاره کرد: از تعداد ۲۵۰۵ مورد مثبت در استان، تعداد ۱۸۶ مورد مربوط به شهرستان خمین، ۶۰۵ مورد مربوط به ساوه و زرندیه و ۱۷۱۴ مورد هم مرتبط با شهرستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک می باشد.

دکتر جمالیان در پایان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به کرونا ویروس به ۱۷۸ مورد رسیده است.

کلید واژه ها: ویروس کرونا کووید 19 استان مرکزی


( ۵۳ )

نظر شما :