اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت تا سال آینده

۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۷ کد : ۹۹۰۸ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۰۵۲
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با اتمام پروژه های بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، زنان و سوختگی خدمات ارائه شده تخصصی تر و با کیفیت تر می شود.
اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت تا سال آینده

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی افزود: پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک که یک پروژه حیثیتی برای مردم استان و استان های همجوار است، بعد از وقفه ای کوتاه مدت و یک بازه ی زمانی حدوداً دو ماهه به پیمانکار، با تامین اعتبارات لازم و پیگیری های مورد نیاز برای اتمام آن، امیدواریم سال آینده و در سه ماهه ی نخست شاهد افتتاح کامل آن باشیم.

وی اظهار داشت: پروژه ی بیمارستان زنان نیز از دیگر پروژه های مهم و اولویت دار دانشگاه علوم پزشکی است که با توجه به سن بالای بیمارستان آیت الله طالقانی (تاسیس 1348) می تواند به کیفی تر کردن خدمات کمک زیادی کند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: این پروژه ی 100 تختخوابی با تجهیزات روز و توسط خیّر محترم (آقای رضا آشتیانی) کلنگ زنی شد، اما با توجه به نوسانات بازار و شیوع ویروس کرونا، وقفه ای در ساخت این پروژه به وجود آمد که با تزریق 5 میلیاردی دانشگاه، کار ساخت آن از سر گرفته شده و امیدواریم هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی در ادامه از افتتاح مرکز ناباروری بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) اراک در هفته ی جاری هم خبر داد.

دکتر سلطانی در ادامه از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی پروژه ی بیمارستان و اورژانس سوانح و سوختگی که با همکاری سازمان انرژی اتمی آغاز شده گفت و تاکید کرد: با بهره برداری از این بیمارستان تا پایان سالجاری، دیگر نیازی به مراجعه مردم شهر و استان به خارج از استان برای مداوا نیست.

گفتنی است این پروژه 26 تختخوابی است و قرار است با تکمیل بخش های مختلف بیمارستان امیرالمومنین(ع) و تخصصی تر شدن آن، تعداد تخت های این مرکز به 400 تختخواب بیمارستانی برسد.


( ۵ )

نظر شما :