پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۷ - ۹۸  بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی

۰۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۴ کد : ۹۹۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۹۴۲
دکتر حسن طاهراحمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۷ - ۹۸  بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پیامی منتشر کرد.
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۷ - ۹۸  بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی

به گزارش خبرنگار وب دا مرکزی، متن پیام دکتر حسن طاهراحمدی به این شرح است:

 

بسمِ الله اَلرَّحمنِ اَلرَّحیم

 

متاسفانه امسال در حالی به استقبال سال تحصیلی جدید می رویم که روز گذشته حادثه دلخراش تروریستی عوامل مزدور استکبار جهانی در اهواز همه ما را اندوهگین نمود و شاهد شهادت و مجروح شدن هموطنان عزیزمان بودیم که این بسیار سخت و نفس گیر می باشد و ما ارج می نهیم به مقام  والای این شهدای گرانقدر و برای مجروحان این حادثه،از خداوند منان آرزوی شفای عاجل داریم.

ماه مهر، ماه بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال تحصیلی بار دیگر از راه رسید و با افتخار آغوش خود را برای علم اندوزان و آینده سازان این مرز و بوم گشوده است.

امیدواریم در این بهار علم و دانش، با همت دانشجویان گرامی در سنگرهای علم و معرفت، شاهد پیشرفت روز افزون ایران اسلامی باشیم.

امیدواریم با تلاش شما دانشجویان، امید فرداهای ما به تحقق بپیوندد و راههای تعالی این مرز و بوم را یکی یکی طی نماییم.

امیدواریم با تلاش شما بزرگواران شاهد روزی باشیم که هیچ کشوری و هیچ دشمنی نتواند کشور عزیزمان را تهدید نماید.

امیداریم در آینده ای نه چندان دور با همت مضاعف شما دانشجویان هیچ تحریمی نتواند گزندی بر کشور سرار عشق ما وارد نماید و بی شک وظیفه تک تک شما دانشجویان سنگین و سرنوشت ساز می باشد.

دانشجویان گرامی، بدون تردید، سنگر علم و دانشی که شما در آن مشغول خدمت می باشید کمتر از سنگرهای دوران هشت سال دفاع مقدس نمی باشد و این را باید بدانیم که اگر دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی نتوانست به اهداف شوم خود برسد قطعا برای شما دانشجویان و جوانان نقشه های پلید خود را خواهد کشید که هوشیاری شما در تمام دوران به خصوص این برهه حساس می تواند کلید موفقیت و پیروزی شما و سر افرازی این کشور پهناور باشد.

اینجانب ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های اساتید، پژوهشگران، نخبگان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ضمن تبریک مجدد سال تحصیلی جدید، از خداوند بزرگ می خواهیم، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله عالی) مزین شده با نام " حمایت از کالای ایرانی " برای جامعه دانشگاهی ما، سالی قرین با موفقیت های چشمگیر در تمامی عرصه های مختلف علمی و فرهنگی باشد.

 

دکتر حسن طاهراحمدی 1 مهر 1397

سال تحصیلی 97 - 98

کلید واژه ها: پیام شروع سال تحصیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک دکتر حسن طاهراحمدی


نظر شما :