همراهی و همکاری گزینش در روزهای کرونایی

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۶ کد : ۹۹۶۴ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۸۴۱
مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: با شیوع بیماری کرونا، واحد گزینش به دلیل نیاز کادر درمان به نیروهای بیشتر و کمکی، روزهای سخت و پر فشاری را پشت سر گذاشت.
همراهی و همکاری گزینش در روزهای کرونایی

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر محمد گودرزی افزود: 147 نفر از پذیرفته شدگان آزمون های قبلی با توجه به کمبود نیروی انسانی در مقابله با ویروس کرونا، با موافقت هیات مرکزی گزینش و البته تعهد این واحد وارد سیستم کار شدند.

وی اظهار داشت: هسته گزینش دانشگاه که متعهد شده بود ظرف مدت 3 ماه، کارهای این عزیزان را که در کل استان مشغول خدمت رسانی شده اند را انجام دهد، که با تلاش فراوان موفق به جذب 114 نفر در اراک،7  نفر در خمین و 26 نفر هم در ساوه شدیم.

مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: هسته گزینش دانشگاه علاوه بر انجام کارهای مربوط به اراک، اقدامات مربوط به دانشکده های خمین و ساوه را نیز پوشش داده و انجام می دهد.

وی بیان کرد: با توجه به تاکید ریاست محترم دانشگاه مبنی بر تبدیل وضعیت پرسنل کادر درمانی اعم از پرستار، متخصص و پزشک، این اقدام در اولویت برنامه های همکاران گزینش قرار گرفت و نهایتاً 44 نفر از همکاران رسمی آزمایشی به رسمی دائم و 19 نفر هم از رسمی  پیمانی به آزمایشی تبدیل وضعیت شدند.

دکتر گودرزی در ادامه خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با دفتر پرستاری و معاونت درمان و مدیریت منابع نیروی انسانی با هدف برطرف کردن کمبود نیروی انسانی، قراردادهای 100 روزه نیز برای جایگزینی نیروهایی که به دلایل مختلف نظیر زایمان یا بیماری در محل خدمت خود حاضر نبودند نیز انجام و تا حد زیادی این خلاء پیش آمده، جبران شد.

وی تاکید کرد: با توجه به رعایت فاصله گذاری برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و تردد افراد، کلیه اقدامات اعم از تشکیل پرونده و کارهای گزینشی به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت دانشگاه انجام و مدارک مورد نیاز و لازم از طریق پست تحویل گرفته می شد.

مدیر هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه بیش از 370 پرونده در این مدت و به صورت فشرده و اینترنتی بررسی و انجام شد، گفت: همکاران واحد گزینش نقش زیادی در تامین نیروی انسانی و کادر درمانی استان داشتند و سعی کردند تا مشکلی در زمینه ی کمبود نیروی انسانی در روزهای کرونایی، برای مردم و دانشگاه، بحران نیافریند.


( ۴ )

نظر شما :