از شازند نگرانیم!

۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۴ کد : ۹۹۶۶ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۵۵۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تعداد زیادی از اهالی استان های خوزستان و لرستان در شهرستان شازند، ویلا دارند و این مهمترین نگرانی دانشگاه علوم پزشکی است.
از شازند نگرانیم!

به گزارش وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: هر چند در دور اول شیوع این بیماری تعداد مبتلایان در این شهرستان کنترل شد، ولی برای پیک دوم آن و با توجه به گسترده بودن منطقه شازند و مهاجران که از استان های دیگر نیز افراد می آیند، نگران انتقال ویروس به مردم منطقه و استان، هستیم.

وی اظهار داشت: مسلماً دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت مردم در این وظیفه خطیر و حساس، بی برنامه نیست و برای این نگرانی نیز برنامه ریزی کرده، ولی برای رسیدن به هدف نیازمند رعایت نکات بهداشتی و جدیت مردم بوده و از آنها می خواهیم کماکان مثل روزهای نخست کنار مسئولین و کادر درمان بایستند تا با وحدت و همدلی این بیماری را شکست دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان به بازگشایی تالارها طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: با بازگشایی تالارها، مراسمات عروسی و عزا، که بسیار مکان مستعدی برای انتقال و سرایت ویروس است، نیز برگزار می شود که اکیداً به کسانیکه قصد شرکت در اینگونه مراسمات را دارند، توصیه می کنیم تا حد الامکان از حضور در جمعیت خودداری کرده و یا از ماسک و دستگش استفاده و نکات بهداشتی را نیز به شدت رعایت کنند.


( ۵ )

نظر شما :